Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Farlig å spise sæd?

Gjest Gjest_søta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_søta_*

Hei, jeg lurer på om det er farlig å spise sæd. Sæd inneholder jo blandt annet testosteron, men vil den mengden som kommer med sædet kunne føre til de samme bivirkningene som anabole stereoider i pille og sprøyteform?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er ikke farlig å spise sæd. Helsesøsteren på skolen min sa det bare var sundt fordi det innehold mye proteiner

7715608[/snapback]

Akkurat det med protein er BS, mulig det er sundt, men det er hvertfall ikke fordi du får i deg så helvetes med protein. Det er nok (desverre) bare en myte.

Sæd er forresten ikke usunt eller farlig eller noe sånt, (selv om jeg både har lest artikler som påstår du får fin hud av det og artikler som påstår du kan få kreft, men faen; man får jo kraft av alt for tiden) ingen jeg kjenner har hvertfall tatt skade av det.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Akkurat det med protein er BS, mulig det er sundt, men det er hvertfall ikke fordi du får i deg så helvetes med protein. Det er nok (desverre) bare en myte.

Sæd er forresten ikke usunt eller farlig eller noe sånt, (selv om jeg både har lest artikler som påstår du får fin hud av det og artikler som påstår du kan få kreft, men faen; man får jo kraft av alt for tiden) ingen jeg kjenner har hvertfall tatt skade av det.

7716539[/snapback]

Det er jo ettellerannet norsk produkt som har kommet som inneholder "kunstig sæd" fordi det var noe i sæden som var så bra for/til noe, men jeg kan ikke komme på hva det het. Ellers skal visst sæd inneholde sink, som motvirker dårlig ånde. Endret av NgZ
Lenke til kommentar

7716539[/snapback]

Sant, man må ha i seg ganske store mengder dersom man skal kunne bruke det som en proteinkilde.

Svleger du sæden så vil den jo havne i magen, der vil nokk mage syra ta knekken på det skumle:P

7716747[/snapback]

Det spørs hva slags "skumle" ting du mener. Både kjøtt og proteiner blir tatt opp selv om det tar seg en tur innom magesyra, og det er de to tingene man til nå har nevnt i forbindelse med sæd-måltidene til trådstarter.

Hvordan spiser man sæd? :p

7723208[/snapback]

Poteter og pølse med hvit saus.. enten du får i deg saus under en middag med familien eller om partneren din serverer et lite måltid ned i halsen på deg så pleier jeg å si "spise" om saus xD
Lenke til kommentar
Den må fryses først. Spunk pop.

7723225[/snapback]

Åh.. Issæd? Yammy

Poteter og pølse med hvit saus.. enten du får i deg saus under en middag med familien eller om partneren din serverer et lite måltid ned i halsen på deg så pleier jeg å si "spise" om saus xD

7723279[/snapback]

Jeg er ikke så glad i saus, jeg. Så omtaler det ikke på den måten. Da foretrekker jeg heller sæd :p

Endret av Mirann
Lenke til kommentar

Kan ikke helt se for meg at sæd skal gi deg noe god ånde, uansett hvor mye sink den inneholder. Men igjen; så kommer det jo an på hvilken referanser du har når det kommer til hva som er godt.

Tror egentlig ikke det kommer til å komme særlig mye mer fornuftig i denne tråden, så kan man ikke konkludere med at sæd ikke er farlig og stenge den?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...