DE1 Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Heisann! Prøvde meg litt i denne tråden først, for å se om det var helt på jordet. Jeg er fortsatt veldig usikker på bildet, så ønsker kritikk på bildet mitt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Mindre himmel, litt skarpere og bittelitt mer kontrast...Jeg skal se om jeg får lagt ut en versjon litt senere i kveld Ellers var det enkelt og fint Marius Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Oki, tusen takk! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg prøvde litt i ps, men ble ikke noe bedre... Litt liten plass under båten. Det kledde heller ikke panorama. Marius Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Gjorde mye av det du nevnte marius. Jeg fjernet også en del "rusk" i vannet som forstyrret. Endret 15. januar 2007 av Sjefern Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Fant dette på bildet på nettet nå i stad fordi det er en bekjent som har tatt det ønsker kritikk på bildet mitt. Endret 13. januar 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Fant dette på bildet på nettet nå i stad fordi det er en bekjent som har tatt det ønsker kritikk på bildet mitt. 7715354[/snapback] Jeg tok'n ikke helt. Du som har laga eller funnet et annet sted? Horrisonten er også litt skev. Edit: Oja, faen. Sorry. Jeg hadde ikke sett på linken som fulgte med i #1. Huff huff... Endret 13. januar 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Det sa jeg for at jeg ikke ville bli slaktet helt for bildet, opplevd det selv. Kan bevise dere at det er mitt ved å gi dere orginal bilde osv.. Om dere vil. Edit: Dere skjønner det kanskje om dere leser første posten i denne tråden nøye. Jeg prøvde meg i den andre tråden med "kamerat" isteden for meg. Laster opp orginalbilde, samt bilder fra samme kveld, samme sol, samme øy osv.. : P Orginal bilde Bilde tatt samme kveld, på Finnøy, samme sol, samme steinvoll om jeg kan kalle det, det. Ser dere også etter på disse to bildene finnere dere to merker vi har på lina vår.. Altså fra samme kamera. Kan skaffe fler bilder med de merkene.. Hihi, føler meg litt Jack Bauer her jeg sitter.. Endret 13. januar 2007 av DE1 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 13. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg skjønner hvorfor du gjorde det nå, syns bare det er synd at noen mister fatningen når de ser et mindre godt bildet, på en dårlig dag, og skriver akkurat det de mener og litt til. Dette tror jeg ikke er noe som skjer på diskusjon.no (uten å si det for sikkert) Lykke til med fotograferinga, og håper jeg ser mer til bildene dine fremover. Tror ikke du skal være redd for slakt her, da 99,9% av oss er langt under proff-avdelingen Marius Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg skjønner hvorfor du gjorde det nå, syns bare det er synd at noen mister fatningen når de ser et mindre godt bildet, på en dårlig dag, og skriver akkurat det de mener og litt til. Dette tror jeg ikke er noe som skjer på diskusjon.no (uten å si det for sikkert) Lykke til med fotograferinga, og håper jeg ser mer til bildene dine fremover. Tror ikke du skal være redd for slakt her, da 99,9% av oss er langt under proff-avdelingen Marius 7715875[/snapback] Hehe, takk for forståelse.Har opplevd total slakt, eller ivertfall følt det slik. Tusen takk for tillit! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 14. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2007 Noen fler med kritikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå