Theo343 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Dette er høyst ønskelig da det er mange tråder jeg ikke har interesse av lenger å få opp i "mine innlegg". Kan dere få til en knapp eller funksjon for dette? De forsvinner jo etter 3mnd uten aktivitet fra deg, men da må det være mulig å "melde seg ut" tidligere også. Endret 13. januar 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Dette har vorte spurd om fleire gonger tidlegare, noko eit søk i Tilbakemeldinger om forumet vil vise. Dei to løysingane som har vorte gitt er 1) bruk favorittane i staden og 2) om det er enkeltinnlegg, be ein moderator om å få dei sletta. Det minste tidsintervallet er forresten to månadar, ikkje tre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer/saker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Hadde vært knall med en slik funksjon, ja. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg personlig tror ikke jeg hadde hat særlig bruk for dette, men det er jo klart at det og ha valget der er jo best! Plutselig en dag popper "Tråden om Teletubbiene" opp hele tiden bare fordi jeg postet der for evigheter siden og sa hei... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 (endret) Vi har hatt diskusjoner om dette før, og vi kommer ikke til å lage en funksjon for å fjerne enkelttråder fra "mine innlegg". Men som nevnt før har vi laget tidsbegrensning på "mine innlegg" slik at kun tråder som du har skrevet i siste X måneder vises. Når du endrer valget for antall måneder blir det husket i cookie. Eventuelle spørsmål rundt den tjenesten kan tas over PM. Endret 17. januar 2007 av Ueland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg