sir-alex Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Er det noen her som har noen erfaringer med CECT telefoner? http://www.cectelecom.com/ Hvordan er kvaliteten på disse?? Jeg tror dette erFeatures specifications: brand new,aluminium case, Frequency 900/1800mhz, Embedded memory 128 mbyte, Expansion memory transflash(512mb), Housing type slide, Dimension (mm, with battery) 107mmx46mmx17mm, weight with battery 100gr. Gprs, Edge class no. - Wap, Main display type tft Main display resolution (pixels) 176 x 220 Main display color no. 262k Main display size (inch) 2" Battery type & spec. Li-ion 800 mah Charger spec. Travel adapter Talk time (mins) 240min Standby time (hrs) 200h Polyphonic ringtone 64 Polyphonic ringtone download, Ringtone download, Games, Calendar, Mp4 yes Mp3, another music ringer format: Mp3/amr/wav/midi/imy/vm/aif/aiff/au/snd Wallpapers, Cable download, Sms, Mms, Voice mail* Broadcast* Phonebook, Phonebook copy between phone and sim Phonebook sorting, Speakerphone, Answer mode, Silent mode, Sms ringtone, Key sound, Embedded vibrator, Calendar, Calculator, Clock, Charge info* Date/time setting, Alarm, Standby mode, Call settings, Language english, chinese Standby led - Hot key, Bar calls, in change, Call lists mode, Internet browser (wap class or xhtml), Video playback, Videoo play and download 3gpp, Video recorder 3gpp, Video (which type? / download/capture/streaming) mpeg4, 3gp Drm (which oma standard? To which features: Video, mp3, polyphonic) - Synciml - Build-in camera, Megapixel camera 1. 3 Camera night mode, Camera continuous mode, Camera special mode(can be used as webcam), Camera quality 1. 3mp Zoom kopier av andre telefoner. De har foreksempel en mobil som ser HELT lik ut som nokia 8800 med følgende specs: Lenke til kommentar
Road2Hell Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Jeg har nettopp bestilt meg en CECT T668+, det er jo ikke noen kopi da, men en egen modell fra CECT. Ikke fått den enda pga. kinesisk nyttår, men veldig spent. Den telefonen kan jo bruke 2 simkort samtidig, og ser egentlig helt genial ut, meget spent, skal skrive litt om mine erfaringer når jeg har fått den. Endret 22. februar 2007 av Road2Hell Lenke til kommentar
Road2Hell Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Dette er forresten mobilen jeg har bestilt, denne siden har utrolig mange spennende kinesiske mobiler, blant annet en med usb plugg som du kan plugge hele mobilen i en usb port, slippe å tenke på lader.... Dette er da min: http://www.ipmart.com/main/product/CECT,T6...item&prod=19812 Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg er også hypp på kina/korea mobiler,kan du sende meg bilder av menyene når du får den. til:[email protected] Lenke til kommentar
Road2Hell Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg er også hypp på kina/korea mobiler,kan du sende meg bilder av menyene når du får den.til:[email protected] 8003921[/snapback] Skal prøve å huske på det ja, vil uansett prøve å poste litt bilder her også. Lenke til kommentar
Road2Hell Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Ja da har jeg hatt min CECT T668+ i noen timer. Må si meg utrolig godt fornøyd med den. Eneste negative så langt er at på baksiden står det 3,2MP med store bokstaver, mens rundt kameraet står det VGA, og maks oppløsning i kameraprogrammet er også VGA. Ikke noen kameratelefon altså. Det er jo heller ikke Bluetooth eller infrarød på den. Men nå kjøpte jo jeg denne pga. muligheten for å bruke to simkort samtidig. Det fungerer virkelig overraskende bra, nå bruker jeg to nummer samtidig, begge nummer er online samtidig og kan motta både sms/mms og samtaler samtidig. En mindre telefon å drasse på . Det fulgte med 256MB transflash minnekort, MP3 spilleren er meget bra, dessverre henger ikke hodetelefonene helt følge. Faktisk bedre lyd i den innebygde høytaleren. Skjermen er 2.6", fargesterk og med god oppløsning (240x320). Samtidig virker telefonen mye mindre enn jeg trodde den ville være. Skal prøve i morgen å få tatt endel bilder av telefon og meny, og da også sammenligningsbilde av den i forhold til mine andre telefoner. Foreløpig må jeg si at dette er ett ekstremt godt kjøp, en telefon som kan ha 2 sim kort aktive samtidig, stor god trykkfølsom skjerm, minnekort støtte, god mp3 og videospiller, gode nyttefunksjoner som en meget god kalender, ett kamera som er greit nok, og ett design jeg synes er meget bra, alt dette til kr 1.450,- inkl. frakt fra Kina! Jeg vil nok kjøpe flere telefoner fra Kina, for ikke å si annen elektronikk... Jeg er også hypp på kina/korea mobiler,kan du sende meg bilder av menyene når du får den.til:[email protected] 8003921[/snapback] Skal prøve å huske på det ja, vil uansett prøve å poste litt bilder her også. 8004224[/snapback] Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Har VEPTU signature i gull. Utrolig overrasket over kvaliteten! Alt i alt meget fornløyd!! Lenke til kommentar
MaKa9 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hadde selv en Vertu gulltelefon, men solgte den på finn:) Den var kjempeartig! Likte kvalitetsfølelsen og faktum at den ikke er å få kjøpt i norge. Det var litt kjedelig å ikke ha nork ordbok og æøå, men dette er ubetydelig. Tastene var gode og batteritiden var kjempegod. Disse telefonene er å anbefale på det sterkeste, men MERK; Du må kanskje betale infortolling til norge om du er uheldig:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå