Carl M Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Lol sier jeg bare! Fant ca. 6000 kroner på bussen igår :O Noen som har glemt det elns i en konvolutt Jeg sier bare jackpot2k! Så tenker jeg easy come easy go: Noen som har noen morsomme/ville ideer om hva å bruke det på? :D Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kanskje levere pengene til politiet? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Hva med å levere det til de rette eierene. Eventuelt ta en prat med buss-selskapet? 6K er masse penger, og det kan jo være en stakkar har spart for å få råd til noe. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Levere de til politiet? Sånn at de kan vente på at ingen melder de savnet? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Tror det ikke han har tenkt på det selv? Snuten kjøper smultringer, kaffe og Xbox 360-spill for $$$ uansett, så da er det vel like greit at Carl bruker de på noe han selv liker. Foreslår at alle bare gir faen i å moralisere og heller kommer med noe konstruktivt for hva han leter etter. Mitt tips: Xbox 360, ekstra spake, 2 x play and charge kit, Gears of War og Oblivion / Nintendo Wii, ekstra nunchuk, ekstra Wiimote, classic controller og Zelda. Resten bruker du på å drikke deg sveiseblind og glemme hva du brukte pengene på. Endret 12. januar 2007 av Loeve Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Kanskje levere pengene til politiet? 7705732[/snapback] Hva med å levere det til de rette eierene. Eventuelt ta en prat med buss-selskapet? 6K er masse penger, og det kan jo være en stakkar har spart for å få råd til noe. 7705735[/snapback] Cry us a river. Ville dere ha gjort det? Edit: Kjøp deg det du har lyst på. Eller masse kinaputter og sprenge alle i en dunge for å så poste filmen Diskusjon.no. Endret 12. januar 2007 av Larzemannen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Forsøk på å spore opp den riktige eieren først. Hvis du ikke lykkes, kjøper du deg noe du selv har lyst på, eller ett speilreflekskamera. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Ta det selv... Finnern er vinnern, så får han som mistet pengene en god lærepenge også glemmer han ikke penger på bussen mer! Gratulerer Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Haha...gi dem til politiet? Slik at den som sitter bak skranken på stasjonen kan bli 6000 kr rikere? Kan ikke folk slutte med slikt moraliserende bedreviter-prat og heller komme med noen konstruktive forslag, det er tross alt det han spør om. Ville dere gitt dem til politiet? Jada, det er synd på personen som mistet dem og ble 6000 fattigere - men det kan bli en lærepenge til neste gang: pass bedre på pengene dine. ___________ Det er vanskelig å anbefale deg noe konkret, da jeg ikke vet hva du intresserer deg for. Selv ville jeg nok lagt dem i en ny LCD-TV, eller kjøpt ny gitarforsterker, men det er jo ikke sikkert vi deler samme interesser. Hvis du ikke vet hva du skal bruke dem til så kan du gi dem til veldedighet. Nei, jeg tuller ikke. Du taper jo strengt tatt ingenting på det, og det vil glede noen som virkelig trenger pengene __________ Teit spøk? :/ Endret 12. januar 2007 av EvenT Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Haha. Skulle ikke være snakk om Applemania som blir svært så glad om du leverer tilbake? Link: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7702489 At akkurat den summen blir funnet dagen etter i en konvolutt på en buss, gjør at det er bra usannsynlig at det ikke er hennes. Husk på finnerlønnen, forresten. Edit: Fikset litt på formulering. Endret 12. januar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Bah. That's a bad joke, Carl M Trodde deg jo nesten først :/ Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 haha knallbra... :!: lever tilbake hvis det er hun/han som ha mistet. hvis ikke sier jeg bare wii Lenke til kommentar
mintman Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Er dette bare kødd eller seriøst? Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Virker som kødd, men i tilfelle det ikke er det må Applemaina være dagens heldigste! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 SEFF er det kødd 7706018[/snapback] Vel, "SEFF" er det ikke. En eller annen må jo ha funnet dem. Fant forøvrig et gullarmbånd til 5-6000 ute på gata, har det enda. Da la jeg innen rubrikk i avisen, siden det kunne være et arvestykke og være mer verdt for noen. Ingen har etterlyst det på 5-6 år = mitt Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Virker som kødd, men i tilfelle det ikke er det må Applemaina være dagens heldigste! 7706049[/snapback] Ja, vi kan ikke utelukke at Carl M leste posten i siste ordet og lagde denne tråden for morro skyld men tenk om han alerede har dem, og sier at allt bare var tull snart, fordi han vil beholde dem selv Hvem vet? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg mista 6000 kr på bussen, de er mine så gi dem til meg Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg mista 6000 kr på bussen, de er mine så gi dem til meg 7706096[/snapback] Jeg også jeg tror de er mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg