Jimster Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Når jeg leste den upffisielle Vista trånden, var det en som linket til en post der det blir satt fokus på skremmende tilstander i Vista leiren. Det var faktisk veldig forstyrrende lesing for meg som intill jeg leste dette var skråsikker på å kjøpe Vista i slutten av måneden. Nå er jeg ikke så sikker lengre og skal vurdere å kikke etter en bra Linux distro eller rett og slett anskaffe meg Mac. Jeg anbefaler alle som har ambisjoner om å bruke Vista til å ta en kikk på linken over. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Ta alt sånt med en klype salt da. Har lest det der før, og vil bare påpeke at den TPM beskyttelsen det er snakk om der, er så godt som frivillig nesten. For at det skal virke, må du ha et hovedkort som er kompitabelt med TPM, har du ikke det er det ingenting Microsoft kan gjøre. Men jeg skal ha Macbook Pro uansett jeg. Mac OSx i dualboot med Vista x64 :wub: edit: Som jeg sa tidligere, du må ha maskinvare som er kompitabel med den dritten MS har funnet på, ellers funker det ikke. Uansett hvor store drittsekker MS er, så tviler jeg sterkt på at de kommer til å tvinge alle som har tenkt å bruke Vista, til å måtte kjøpe ny maskinvare som er kompitabel med den dritten der. Da hadde nok salget av Vista gått rett til bunns, og det er jo ikke uten grunn at Microsoft kalles for M$ =) Endret 12. januar 2007 av Zappza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå