Gå til innhold

Årets administrator/moderator 2006


Hvem mener du fortjener tittelen?  

108 stemmer

  1. 1. Hvem mener du fortjener tittelen?

    • Dotten
      26
    • Simen1
      44
    • Tom Waits For Alice
      38


Anbefalte innlegg

Innledende runde er ferdig, tre står igjen. Gi din stemme og måtte forumgudene være med dere alle :)

 

Kandidatene er;

 

Undertegnede (Dotten for de litt trege), som ble moderator i 2005. Så har vi TWFA som først ble moderator i 2004, hvor han dessverre trakk seg noen måneder senere. Heldigvis kom han tilbake i 2006 til stor glede. Simen1 har vært her siden tidenes morgen og er en av de største resursene som er å finne på forumet, i fjor ble han også Community Manager.

 

På de to nærmeste plassene etter de tre finalistene finner vi Jarmo (9,16%) og Psilocybe (8,02%).

 

Tirsdag kveld (16. januar) avsluttes finalen.

 

--->DISKUSJON.NO AWARDS<---

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Nå er jo ikke Jarmo nominert..! twfa derimot.. :)

7702638[/snapback]

 

Ja hva faen er det jeg driver med :wee:

 

TWFA har jeg sett bilde av men har det ikke lenger.

7702678[/snapback]

 

Nei gudene vet hva du driver på med :) Var borti et bilde av gamlingen her om dagen, lurer på at det var i en eller annen sinnsvak bildetråd opprettet av vår egen Tour de France-kandidat... :D

 

På tross av at du ser normal ut så fikk du likevel denne tullebukkens stemme.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg nekter å stemme siden jeg ikke har mulighet til å vinne.  Jeg tror denne konkurransen er rigget!  :mad:

 

:tease:

7704885[/snapback]

 

Ja enig med deg, og la frustrasjonen gå ut over T Solberg :w00t: Tving han til og gå med dine truser foreslår jeg :ph34r: Hvis du trenger flere tips så PM a certified penclicase :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...