genetex Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Heisann. 2 kompiser skal absolutt mene att Grim Batol er en svensk server som står i svergie. Men er ikke alle serverene for europa plassert i paris? Eller finst det none i svergie, noen i danmark, england, tyskland osv? Lenke til kommentar
Raoul Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Nei, alle står plassert i Paris, uavhengig om det er en Spansk, Tysk eller Engelsk språklig realm. Endret 10. januar 2007 av voodo0 Lenke til kommentar
saimon Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Heisann. 2 kompiser skal absolutt mene att Grim Batol er en svensk server som står i svergie. Men er ikke alle serverene for europa plassert i paris? Eller finst det none i svergie, noen i danmark, england, tyskland osv? 7692292[/snapback] hehe, samme feil i sverige 2ganger, nice xD men alle serverene ligger i paris... xD Lenke til kommentar
genetex Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Nei de er nå 3 som påstår at grim batol er i sverige (?) og sier at dere er noobs Kan dere gi noe link der blizzard sier dette? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 De tar feil, så re-noob dem ;p Seriøst, det er en stor nettverkslink fra Sverige (Telia) til serverene utenfor Paris, men fysisk står de i Frankrike ja. Lenke til kommentar
3xp3rt Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Serveren står i sverige. Lenke til kommentar
genetex Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Sikker på dette? Lenke til kommentar
3xp3rt Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Husker dette fra tiden det var diskusjon i guilden om vi skulle migrere eller ikke. Dette veide høyt på pingen i forhold til hva vi hadde på Burning Blade, så er nok det. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Ja det var jo en overbevisenet påstand . Servern står i paris. Lenke til kommentar
3xp3rt Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Dette vil jeg gjerne se du kan bevise tmz. Din påstand inneholder faktisk en lavere sum med argumenter så tror ikke du har så jævla god grunn til og kjøre en bastant påstand. Endret 10. januar 2007 av 3xp3rt Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg mener å huske at serverene ble spredd over hele europa grunnet all trafikken de genererte. Hvor vidt noen står i sverige er nytt for meg. Noen som kan vise til en side som sier dette? Epz. Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Grim Batol står i Hamburg ifølge Wowwiki.com. http://www.wowwiki.com/EU_English_Realms_Info Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har hørt at noen står i pyramider i Egypt, andre i kjelleren til Hannibal Lecter, og andre på månen. 7693164[/snapback] AHA! Det forklarer laggen. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Oh FFS, slutt me de wannebe politi etterforskingen, du ødelegger argumentasjonen min, den står i sverige. 7692735[/snapback] Du har jo ikke gikk noen argumenter i det hele tatt. Hele posten er jo spamma av 10 årige folk som ikke tør å innrømme feil. I følge WoWwiki (Som er veldig sikkert riktig) så er alle servere enten i Frankfurt, Hamburg eller Paris. Endret 10. januar 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Serverene er plasert i forskjellige serverparker av praktiske grunner, men fra et større geografisk synspunkt står de alle mest sansynelig på samme sted. Clarifying Euro Servers With the recent announcement of TeliaSonera handling WoW in Europe, site visitor Paladia decided to investigate further regarding servers being based in Stockholm, Sweden. After getting in touch with TeliaSonera, he was eventually pointed to the Blizzard Europe team. He managed to get some clarification on the server locations and they have confirmed that the WoW servers will solely be based in Paris with TeliaSonera handling the connectivity. So for Swedish fans who thought they would get some nice local connectivity, I'm afraid you're out of luck. Servere i Sverige, hvor i alle dager har dere det ifra? Kilder, plxplx. Endret 10. januar 2007 av Jonas Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Grim Batol, og hele resten av Battle Group 8 er, som BadBeer sier, plassert i Hamburg. Men jeg har hørt noe snakk om at de ligger i Sverige, men har per nå ingen linker. Det kan ikke være mulig at de ble flyttet fra Sverige til Tyskland? Edit: etter å he lest litt mer nøye, finner jeg ut at Hamburg: new data center launched on 06/04/2006 Mulig at den lå i Sverige før det? Endret 10. januar 2007 av Dauemannen Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Kan dere ikke bare finne dere i at de ligger i Paris/Tyskland? De er ikke blitt flyttet, det er ingen bydel i Paris som heter Sverige, og de ligger ikke både i Sverige og i Paris/Tyskland Lenke til kommentar
drood Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Jeg har hørt at noen står i pyramider i Egypt, andre i kjelleren til Hannibal Lecter, og andre på månen. 7693164[/snapback] AHA! Det forklarer laggen. 7693256[/snapback] hahaha i lol´ed IRL :!: Lenke til kommentar
PSV Skrevet 10. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2007 Aszune Normal 11/02/2005 Paris Launch 179.85 Bytt ut det markerte ordet med hell så kanskje vi nærmer oss.. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2007 Heisann. 2 kompiser skal absolutt mene att Grim Batol er en svensk server som står i svergie. Men er ikke alle serverene for europa plassert i paris? Eller finst det none i svergie, noen i danmark, england, tyskland osv? 7692292[/snapback] vist dere er gla i svensker så kom på outland.. sikker 75% svensker der.. og nei jeg har ikke noe imot de, så lenge de ikke spammer svensk i div chat channels. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg