Shrink Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Vet ikke om noen andre har dette problemet med tlf sin og evt hva kan gjøres for å få bort det problemet. Jeg vet det er en n73 tråd som er snart 300 sider lang, litt mye å lete gjennom den. Når noen ringer til meg fryser telefonen og så restarter den automatisk. Har ikke gjort noenting som helst med den, eneste er jeg har satt in et 2GB minnekort. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Ta den med til forhandleren. Dette kan vere et program feil i mobben, har du lakt inn noen programmer etter du kjøpte den? Lenke til kommentar
Shrink Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Ta den med til forhandleren. Dette kan vere et program feil i mobben, har du lakt inn noen programmer etter du kjøpte den? 7691735[/snapback] Nei har ikke lagt inn noen nye programmer, bare en del filmklips. KJøpt den på internet og da må jeg sende den i posten, og det kan fort gå en måned før jeg får'n tilbake, og det er litt kjipt. Lenke til kommentar
Shrink Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Bare lurte på om det var noen som har hatt det samme problemet med mobilen deres, om det var noe som enkelt kunne fikses ved oppdatering eller andre knep. Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Er telefonen operatørlåst? Er svaret er nei: Kan du prøve å oppdatere programvaren. http://www.nokia.com/A4176089 Er svaret ja: Må du forandre produktkode først, før du eventuelt får oppdatert FW... Lenke til kommentar
thrill Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det finnes funksjoner for 3d ringelyd samt "Si hvem som ringer". Mener å ha lest at en av disse (eller begge) kan skape slike problemer for noen. Anbefaler at du slår av disse funksjonene om de er aktivert. Lenke til kommentar
Shrink Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Det finnes funksjoner for 3d ringelyd samt "Si hvem som ringer". Mener å ha lest at en av disse (eller begge) kan skape slike problemer for noen. Anbefaler at du slår av disse funksjonene om de er aktivert. 7694265[/snapback] Jo, funskjonen "si hvem som ringer" var synderen gitt!! Slo den av og tlf virker helt fint nå. Men jeg likte den funksjonen jeg, hva kan man gjøre for å beholde den? Lenke til kommentar
Shrink Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Er telefonen operatørlåst? Er svaret er nei: Kan du prøve å oppdatere programvaren. http://www.nokia.com/A4176089 Er svaret ja: Må du forandre produktkode først, før du eventuelt får oppdatert FW... 7692819[/snapback] Telefonen er ikke operatørlåst, men ryker ikke garantien hvis jeg oppdatere den selv? Lenke til kommentar
Shrink Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 Er telefonen operatørlåst? Er svaret er nei: Kan du prøve å oppdatere programvaren. http://www.nokia.com/A4176089 Er svaret ja: Må du forandre produktkode først, før du eventuelt får oppdatert FW... 7692819[/snapback] Hei igjen, Jeg skulle oppdatere fra Nokia sine sider, men "Nokia Software Updater" åpner ikke. Den bare står på "Starting Application" og henger der i timesvis. Er det noen her som har greid å oppdatere sin telefon ved bruk av den "Oppdaterern"? Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Telefonen er ikke operatørlåst, men ryker ikke garantien hvis jeg oppdatere den selv? 7808859[/snapback] Nei... Så lenge du ikke forandrer produktkode, beholder du garanti ja... Er det noen her som har greid å oppdatere sin telefon ved bruk av den "Oppdaterern"? 7811333[/snapback] Jada, jeg har oppdatert FW en 4-5 ganger med NSU nå... Forandret produktkode til ME, så har nå seneste FW (v.3.0705.1.0.31) til ME på min "vanlige" N73... Endret 20. februar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
znapp Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Er software`n din som gjør at den skrur seg av.. må nok oppgradere til nyeste.. du kan levere den til et vanlig mobil verksted, så gjør dem det gratis.. så sant du har garanti og kvittering.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå