Gå til innhold

Syden sommer 2007

Anbefalte innlegg

Hey

Starter en syden-tråd

Her kan folk legge inn hvor de skal sommeren 2007

Personlig skal jeg enten til Hersonissos eller Ayia Napa, kanskje Magaluf, sammen med kamerater(18/19 år) i juli.

Flere som skal dit, noen som har noe å si om hva vi burde velge og når vi burde dra?

Er ute etter fest, morsomme dagaktiviteter og jenter ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For at dette ikke skal bli en telletråd synes jeg at vi skal legge til litt mer detaljer rundt turen. Slik som pris, destinasjon, turoperatur el... Da slipper vi poster som "Skal til USA", noe som er ganske uinteressant å vite med mindre man vet mer om turen.

Selv skal jeg til Golden Sands med Saga Solreiser i slutten av juni. Betalte kr 4.755 for en uke. Stive priser, men det må til. Må feire at jeg er ferdig med videregående + lade opp til militæret ;)

Lenke til kommentar

Jeg og 15 kamerater (jada, er en god gjeng gitt) reiser til Bulgaria og Sunny Beach med Ticket! reisebyrå 3. juli i år. Skal være der i 14 dager og (forhåpentligvis) storkose oss. Vi fikk en god deal på pris i følge katalogen, og hver sjel betalte 5000,-. Da bor vi på et ganske nytt hotell, rengjøring hver dag, frokost, safe og buss tur/retur flyplassen er inkludert.

Vi er forøvrig fra 17 til 20 år! ;)

Om du skal til Sunny Beach, gjerne i samme tidsrommet, send meg en PM, så skal du få adressen til en gjeng svensker som arrangerer gode, store og fantastiske fester der nede i sommer. Absolutt verdt å ta turen, i følge de som har vært der.

Lenke til kommentar
Jeg og 6 kamerater skal også til Bulgaria og Sunny Beach, nærmere Chaika Beach hotel. Har planlagt å reise ca. slutten av juli/begynnelsen av august. Vi har fått en deal med fly, transport & hotell til ca 4500,- per pers.

7695314[/snapback]

Skal til Hersonisoss med 2 kompiser i begynnelsen av august :)

Edit: skjønner ikke hvofor jeg quota :hmm::hrm:

Endret av Carepolis
Lenke til kommentar

Edit: skjønner ikke hvofor jeg quota  :hmm:  :hrm:

7696251[/snapback]

skal det selv, bare med 10++ kompiser.

7700133[/snapback]

Tøft :)

Når drar dere?

7704272[/snapback]

Mener å huske det var 19. juli. Skal bo på Villa Aspro. Dere?

Lenke til kommentar

Edit: skjønner ikke hvofor jeg quota  :hmm:  :hrm:

7696251[/snapback]

skal det selv, bare med 10++ kompiser.

7700133[/snapback]

Tøft :)

Når drar dere?

7704272[/snapback]

Mener å huske det var 19. juli. Skal bo på Villa Aspro. Dere?

7704334[/snapback]

Vi drar 2. august. Vi skal også bo på Villa Aspro. :)

Lenke til kommentar

Drar selv til utlandet(nei, regner ikke med Svinesund) nesten hver måned og kan ikke skjønne hvorfor så mange vil til middelhavsområdet midt på sommeren. Da er det altfor varmt der, der kryr av turister og prisene er på topp. Og man mister den beste tiden i Norge.

Vår eller høst er en mye bedre tid for å reise til middelhavet.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...