Gå til innhold

Tråden om Farmen - Gratulerer med seieren!


Anbefalte innlegg

Her kan vi diskutere det som skjer i tv-serien Farmen :)

Første episode er allerede sendt og jeg sitter med mange inntrykk.

Det virker spennende og mange nye ting er tatt med i serien.

Dette kommer jeg absolutt til å følge med på, jeg tror det blir meget spennende etterhvert :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Farmen skal jeg følge med på også.

Er alltid like artig å se at alle er så snille, greie og jobber mye i begynnelsen. Så tar det vel ca 2 uker så er det masse krangel om hva de skal gjøre, kjøpe og alt det der igjen.. :!:

Har vel ikke fått gjort meg noe inntrykk av deltakerane enda men...

Lenke til kommentar

Hadde veddemål med mamma. Det var Lene Elise Bergum, bedre kjent som Alex' fra Hotel Cæsar som snakket på begynnelsen, right?

Prøvde å sjekke opp rulleteksten, men jeg er trøtt og den går jo absolutt ikke for seint.. Noen som kan bekrefte dette?

 

Ellers likte jeg det første programmet veldig bra. Alt var bra, med unntak den gravferden som fikk meg i en scrappy stemning.. Det har vel noe med de neste ukesoppdragene å gjøre regner jeg med. Skummelt uansett.

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar
Hørtes ut som Lene Elise Bergum ja, men skal ikke si det sikkert, for i mine ører høres de fleste like ut fra den plassen hun kommer fra. :p

7676222[/snapback]

 

Spørsmål til dere ikke-sørlendinger...hva synes dere om dialekten til oss søringer? Har dere problemer med å oppfatte hva vi sier? :dontgetit:

7677439[/snapback]

 

Har ingen problemer med å forstå dialekten, nei. Men det er meg. Jeg er smart, så det var vel ikke annet å vente. :cool:

 

;)

 

Mer til topic: Ser allerede konturene av det som kan være begynnende konflikter ja. TV2 legger det jo opp sånn også, det er helt tydelig. Bevisst fra deres side for å få seere. Det samme gjelder dette gryende "kjæresteforholdet" mellom to der (som jeg ikke husker navnet på).

Allerede i utvelgelsen av deltagere blir det jo valgt bevisst etter hvordan folk er. Etter det jeg har hørt må de gjennom ganske mange tester når de søker til en slik type serie, fordi de som lager serien plukker ut folk som er forskjellige, og finner typer som de vet med sikkerhet vil fly i tottene på hverandre etterhvert.

 

Menmen, det er jo sånn det skal være. Litt konflikt er bare gøy. :D

Lenke til kommentar

Farmen har jo en ny "riksklyse" også, den første storbonden :tease:

Makan til arbeidskar er det vel få som har sett før :roll:

Hva mener dere forresten med at TV2 legger det opp sånn at storbonden ikke skal arbeide?

Det har hvertfall ikke jeg hørt noe om :hmm:

Syns også det var elendig dårlig av storbonden og de to "bertene" hans at de ikke greide å melke kua på ordentlig vis.

Det er MYE mat i 20 liter melk per døgn, det tilsvarer faktisk over en liter melk per deltaker, og det er jo forholdsvis mye energi i melk da.

Tror de må utnytte ressursene bedre skal de klare seg, for det blir neppe like mye mat hele tiden som det er nå i starten, og da må de tenke litt strategisk.

 

Hvem tror dere blir valgt som førstekjempe da?

Jeg tror det blir noen av de som leder arbeidet nede ved brygga jeg, de store, sterke mannfolka som gjør en innsats har en tendens til å bli valgt ut.

Men er det sånn at det er annenhver gang det er damer og menn som går ut i kamp?

Dvs annenhver uke?

 

Den gravferden gjorde meg ikke noe.

Slikt må man da minimum tåle.

Lenke til kommentar

I og med at det liksom er onde krefter i sving, tror jeg at det er eieren av gården det skal forestille at er gravlagt. Slik at de onde kreftene får fritt spillerom i forhold til å prøve å ta over gården.

 

Ellers så er vel Farmen en av de bedre realityseriene, nettopp fordi det er en konkurranse mellom to stykker om hvem som skal ut. De blir ikke stemt rett ut ala 71 grader nord, som forøvrig hadde vært den aller beste reality serien hadde det ikke vært for nettopp dette punktet. Men det er en annen diskusjon.

 

Ørjan...

Lenke til kommentar
Ellers så er vel Farmen en av de bedre realityseriene, nettopp fordi det er en konkurranse mellom to stykker om hvem som skal ut. De blir ikke stemt rett ut ala 71 grader nord, som forøvrig hadde vært den aller beste reality serien hadde det ikke vært for nettopp dette punktet. Men det er en annen diskusjon.

7678554[/snapback]

 

Der satte du veldig godt ord på hva jeg tenker angående saken. Derfor liker jeg Farmen, fordi man ikke går ut på grunn av at man ikke blir likt av andre deltagere eller tv-seere osv. som det er i f.eks. 71 grader nord og Big Brother og de fleste andre.

Ok, blir man dårlig likt av Storbonden, så kan man bli valgt til førstekjempe osv., men når alt kommer til alt så handler det om å kjempe for å få bli. :)

Lenke til kommentar

Det er vel en episode i dag også, er det ikke?

Er vel i dag de skal se på den "graven" og velge førstekjempe blant annet.

Som sagt før så tipper jeg det blir en av de sterke mannfolka som blir valgt, det er typisk i slike serier.

De som får gjort en jobb på gården og virkelig gjør en innsats pleier å bli de som blir sendt ut i kamp.

Men det er vel bare slik det er da.

Lenke til kommentar

Det stemmer. Kun halvtimes-episode onsdager. Med valg av førstekjempe.

Jeg tror også at storbonden velger en av de sterkeste gutta. Er han smart så gjør han det hvertfall. Men samtidig må de passe seg for å begynne å sende hjem de mest ivrige arbeidskarene først. Da blir det lite som blir gjort etterhvert. :p

Lenke til kommentar

Det blir jo alltid slik på sånne serier, de sterke blir sendt hjem og de som blir sittende igjen er bare barbie_dokkene ;)

 

Synd at Per ble valgt iom at han er den tøffeste fyren (imo) som er med i serien.

Synd fordi det er stor sjanse for at han blir sendt hjem, men han har også mulighet til å vise hva han duger til samt skaffe seg litt respect ;)

Men er ikke sikkert den grenen som blir valgt under kampen passer han så godt da?

Er jo mange å velge mellom sikkert, både fysisk og "psykisk".

Lenke til kommentar

Det er det nok, men det sendes tross alt bare tre ganger i uka da.

angående førstekjempevalget så var det ikke overraskende i det hele tatt at han valgte Per. Blir spennende å se hvem han velger som sin motstander. Han virker jo ivrig etter å splitte opp ekteparene, så da tror jeg han velger han som er nygift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...