Gå til innhold

hvilket program spiller du av filmene og musikken?

tfw

Anbefalte innlegg

REGLER SOM SKAL følges

1: IKKE SPAM IHJEL DENNE TRÅDEN

kommer sikkert flere etterhvert.

Noen alternativ til avspillingsprogram for musikk og film :roll:

VLC mediaplayer

Winamp

Windows mediaplayer 11

BSplayer

Nero media player

Real player 10

Isee songplayer

Ultimate Jukebox 3

musikcube

det er når du sitter på datan og ser film og musikk så, Hvilket program bruker du for å spille av musikken din med?

og hvilket program bruker du for å spille av filmene dine med?

Begrunn HVORFOR dere bruker det programmet

Endret av tfw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For musikk bruker jeg Winamp til å spille enkeltsanger og iTunes for å spille av hele album. Begge disse programmene er gode å finne fram i, og har de funksjonene jeg trenger.

Bruker VLC til film, dette bruker jeg fordi det kan spille av det aller meste, og er samtidig veldig brukervennlig.

EDIT: La til begrunnelse.

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar
Bruker WinAmp(gammel koselig versjon) og Windows Media Player.

7675579[/snapback]

Samma her. Telletråd?

7675637[/snapback]

nja. vet ikke helt. men litt skøy å se hva folk bruker til avspillingsprogram =)

Lenke til kommentar

Bruker til film VLC. Grunnen til det er at den bruker lite prosesser, og støtter nesten alle slags formater. Kan i tillegg spille av DVD'er. Orker ikke å ha en hel rekke avspillere.

Til musikk bruker jeg Media Monkey. Mye av samme grunn som VLC, nemlig at den støtter nesten alle formater, i tillegg til at programmet kan mye flere enn de fleste andre musikkprogrammer. Den støtter også iPod, noe som for meg er viktig, når jeg har en selv.

Lenke til kommentar

Til musikk bruker jeg iTunes fordi det er enkelt, oversiktlig og raskt å finne frem i, i tillegg til at det har alle funksjonene jeg trenger.

Til film bruker jeg media player classic med quixktime alternative, real alternative, og ffdshow, fordi det er den enkleste spilleren, og jeg har ennå ikke vært borti en videofil jeg ikke klarte å spille.

Lenke til kommentar

Til musikk bruker jeg Windows Media Player for jeg liker at det går ann å legge det ned i høyre hjørnet på oppgavelinjen, og styre musikken fra oppgavelinjen.

Til film bruker jeg BSplayer, vet ikke hvorfor, men jeg liker det bedre enn andre programmer til film.

Endret av Limited_Edition
Lenke til kommentar

Musikk: iTunes, fordi det er det desidert mest organiserte avspillingsprogrammet.

Film: VLC, fordi jeg har en snarvei til det på skrivebordet, og derfor gidder jeg ikke å rote i startmenyen.

Hvorfor denne tråden får leve her, skjønner jeg ikke. Det finnes da en haug "Trenger avspillingsprogram"-tråder i programvarekategorien.

Lenke til kommentar

Til musikk bruker jeg winamp. Det er enkelt og greit og har aldri hatt problemer med det. Vil man spille av album er det jo bare å lage ei egen playlist for albumet. Til film bruker jeg stort sett også winamp, av samme grunn som for musikk, men av og til har jeg behov for VLC på grunn av vanskelige filer.

Til DVD brukes PowerDVD. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...