Gå til innhold

Hva skal jeg bruke hamster til?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal skal gå og kjøpe hamster en dag jeg har tid.

Men før det må jeg vite hva jeg skal bruke den til. Jeg kommer ihvertfall til å kalle den Sjur uansett om det blir en gutt eller en jente. Det er jo det samme på hamstere uansett.

Jeg har ingen planer om å beholde den lenge, så jeg satser ikke på å gi den sunt kosthold osv. Jeg skal nok beholde den til jeg blir lei av den. Deretter.. rett i søpla :)

 

Men jeg trenger noe jeg kan bruke den til. helst 24/7, f.eks imens jeg er på skolen eller borte. Desverre kan jeg ikke mye om hamstere da, så jeg tenkte at kanskje noen av dere kunne hjelpe meg å finne noen gode ideer.

 

Her er noen ting jeg har tenkt på allerede:

ham1.jpg

hamster_fighting_machine_small.jpg

 

Jeg tenkte også på å lime en magnet på magen dens, sånn at når jeg lurer på hvor dan er kan jeg ta fra stor magnet og trekke den til meg hvorsomhelst den er.

Jeg tror den med maskinen er best, for den kan holde på lenge og lenge. eller den flasken på skrivebordet. den er jo billigst.

 

EDIT: Jeg droppa den store maskinen

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er poenget med de andre, hvis du har den i en flaske skjer det jo ikke noe, bortsett fra at den kanskje kjeder seg ihjel. Du kan jo kjøpe to hamstere og teipe en kniv på hver av dem så har du hamsterkrig:P

7669157[/snapback]

Det er jo umulig å kjede seg ihjel da. Jeg tror ikke sånne småe dyr kan gjøre det liksom. Det er morsommere for meg uansett, jeg jeg er jo ett menneske.

Lenke til kommentar

Lag bånd til den og gå tur med den, eller bruk den til å fiske katter fra vinduet.

 

 

Edit: Er ingen dyremishandler bare så det er sagt, har 4 katter selv. Grunnen til at jeg skrev det var fordi jeg regner med at denne tråden føyer seg inn i rekken av Trevakts mange "oppmerksomhets-tråder" :p

Endret av EvenT
Lenke til kommentar
Håper hamsteret ditt dør av naturlige årsaker på vei hjem til deg, før du rekker å eie det i mer enn 10 minutter.

7669180[/snapback]

 

Enig. Jeg regner med at det bare er tull, men jeg klarer ikke å synes sånt er morsomt uansett. Null respekt for dyr.

7669204[/snapback]

 

Henger meg på jeg og. Dyremisshandlere er personer jeg har minimalt med respekt for, huff...

Lenke til kommentar
Hva er poenget med de andre, hvis du har den i en flaske skjer det jo ikke noe, bortsett fra at den kanskje kjeder seg ihjel. Du kan jo kjøpe to hamstere og teipe en kniv på hver av dem så har du hamsterkrig:P

7669157[/snapback]

Det er jo umulig å kjede seg ihjel da. Jeg tror ikke sånne småe dyr kan gjøre det liksom. Det er morsommere for meg uansett, jeg jeg er jo ett menneske.

7669168[/snapback]

Hvorfor er det morsomt? Synes du det er gøy å plage dyr?

Lenke til kommentar
For et flott syn på dyr du har!

Synd at hvem som helst kan kjøpe dyr i butikken..

7669143[/snapback]

Takk. Jeg pleier å ha ønsket meg hamster noen ganger når jeg var liten.

Jeg er enig at det er synd hvem som helt kan kjøpe det. Selvom jeg har ikke sett noen tillfeller hvor de har blitt behandlet dårlg, men jeg kan jo forestille meg ting da.

F.eks at noen kjøper de for å trene katten til å fange mus eller til å lage mat med.

 

JEg kom på en ny ide som jeg kan bruke hamsteren til:

Jeg kan henge den i traket, eller hylla eller ..Jo! Gardin stangen. Den er jo perfekt å knute strikken jeg hanger den i fast i også.

Men jo.. jeg må jo passe på at han ikke får alt blodet i hodet, for da kan den dø, og jeg kan jo ikke miste den altfor fort. Så jeg må hene den forskjellig veier f.eks 4 ganger i døgnet eller noe.

Når den hegner opp ned kan jeg mate den, og strikken kan brukes som huske på en måte. jeg kan dytte den svakt fram og tilbake. Det er morsomt for både ned og meg.

 

Håper jeg ikke glemmer å skifte vei på den da. Jeg gidder ikke kjøpe nytt hamser hver gang det skjer. :nei:

Lenke til kommentar
Hva er poenget med de andre, hvis du har den i en flaske skjer det jo ikke noe, bortsett fra at den kanskje kjeder seg ihjel. Du kan jo kjøpe to hamstere og teipe en kniv på hver av dem så har du hamsterkrig:P

7669157[/snapback]

Det er jo umulig å kjede seg ihjel da. Jeg tror ikke sånne småe dyr kan gjøre det liksom. Det er morsommere for meg uansett, jeg jeg er jo ett menneske.

7669168[/snapback]

Hvorfor er det morsomt? Synes du det er gøy å plage dyr?

7669230[/snapback]

 

Mange morer seg ved å plage mennesker.

Lenke til kommentar
For et flott syn på dyr du har!

Synd at hvem som helst kan kjøpe dyr i butikken..

7669143[/snapback]

Takk. Jeg pleier å ha ønsket meg hamster noen ganger når jeg var liten.

Jeg er enig at det er synd hvem som helt kan kjøpe det. Selvom jeg har ikke sett noen tillfeller hvor de har blitt behandlet dårlg, men jeg kan jo forestille meg ting da.

F.eks at noen kjøper de for å trene katten til å fange mus eller til å lage mat med.

 

JEg kom på en ny ide som jeg kan bruke hamsteren til:

Jeg kan henge den i traket, eller hylla eller ..Jo! Gardin stangen. Den er jo perfekt å knute strikken jeg hanger den i fast i også.

Men jo.. jeg må jo passe på at han ikke får alt blodet i hodet, for da kan den dø, og jeg kan jo ikke miste den altfor fort. Så jeg må hene den forskjellig veier f.eks 4 ganger i døgnet eller noe.

Når den hegner opp ned kan jeg mate den, og strikken kan brukes som huske på en måte. jeg kan dytte den svakt fram og tilbake. Det er morsomt for både ned og meg.

 

Håper jeg ikke glemmer å skifte vei på den da. Jeg gidder ikke kjøpe nytt hamser hver gang det skjer. :nei:

7669235[/snapback]

Ok, nå begynner du å bli høy på oppmerksomhet og bare skriver masse syke ideer, slik at du kan få enda mer oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...