Gå til innhold

Årets kulturidol 2006.


L@sse

Anbefalte innlegg

Etter ønske, opprettes det nå en tråd som representerer hele kulturkategorien - film, musikk og bøker.

 

Dette vil ikke kun være en tråd hvor man nominerer den personen som fortjener tittelen "Årets kulturidol 2006". For at alle som på en eller annen måte har bidratt positivt i kulturkategorien skal få sin fortjente ros, vil denne tråden også fungere som en slags skrytetråd.

 

Siden tråden skal være representativ for hele kulturkategorien, vil den senere bli flyttet til musikk- og bokdelen av forumet, slik at den får den nødvendige oppmerksomheten der også.

 

Reglene er få og enkle:

 

1. Kun én nominasjon per bruker. Man kan selvfølgelig skryte av flere, men kun én person går til avstemningen.

2. Baser deg på det som er skjedd i 2006.

3. Begrunn din nominasjon. Ubegrunnede nomineringer vil bli ignorert.

 

Nomineringen vil vare frem til 21. januar. Deretter opprettes en poll i denne tråden, med de som er nominerte.

 

De nominerte så langt er:

  • Njål
  • Glint
  • Ustedalen

Endret av L@sse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem min nominering skal gå til aner jeg ikke enda. Men flere må nevnes og kan vel begynne først som sist;

 

 

Cun, for hans brennende initiativ og kunnskaper. Læregutten som deler opplevelsene med resten av oss og ikke minst som gir oss en god filmopplevelse i sin egen film Emesis.

 

Steffypants, som på mange områder har lik smak som meg og som også synker til likt nivå som meg når det gjelder å tilbe blant annet Michael Bay.

 

LarsP for å være den aktive sjelen han er i kulturdelen. Artige innlegg og han har sine kjente omtaler av elendige filmer som blir bra av den grunn.

 

L@sse, fordi også han er engasjert og gjør sitt for å bidra til et bedre forum.

 

Njål, kunnskapens høyborg i filmdelen. Et levende bibliotek.

 

Wh1te, en av vokterne i kategorien som har gode kunnskaper innen bl.a. filming. Entusiastisk og engasjert, akkurat slike brukere som gjør forumet til et bedre sted å være.

 

Manx, alltid aktiv og bidrar med sine synspunkt. Han kan tilgis at han elsker Miami Vice filmen ettersom han kommer med mye vettugt ellers.

 

Sist men ikke minst Findus og Henrik Salthe som gjennom sitt engasjement fikk startet Kulturo, noe som igjen gir kulturdelen av forumet et ekstra giv og sted å samle seg for å lese nyheter. Ikke blant de mest aktive på forumet, men bidraget deres er i hvert fall av veldig positiv art og håper vi ser mer til dem.

 

 

Får nevne flere etterhvert som jeg kommer på dem.

Lenke til kommentar

I likhet med Dotten, synes jeg det er utrolig vanskelig å velge én person. Uansett er slike kåringer litt artige å følge med på, så det er like greit å slenge ut en nominasjon:

 

Njål - Trolig personen med størst filmkunnskap på hele forumet. En utrolig ressurs i mange av trådene, og er alltid like hjelpsom. At bilde-quiz-oppgavene hans til tider er klin umulige får heller være. :wee:

 

Nærmest en nominasjon fra min side, kommer Dotten, som er å se over alt. Har fikset et par nyttige kinotråder, er alltid med i diskusjonene, og gjør en meget god modereringsjobb. Two thumbs way up!

 

LarsP fortjener også litt ros, for å være b-filmenes største PR. Skriver absolutt ikke på den a-typiske måten som mange på forumet gjør, noe som gjør innleggene hans mye mer interessante en de fleste andres.

 

cun - Etter min mening en veldig lik type som LarsP. I tillegg har han laget årets amatørfilm i "Emesis". Har ikke sett så mye til han etter han fikk mod-jobben, men han kommer vel tilbake for fullt etterhvert.

 

I tillegg til disse, er det en hel del personer som stort sett alltid slenger seg med i diskusjonene. Hvor interessant forumet hadde vært uten følgende personer, er ikke godt å si:

Manx, Deathie, Hr. Jenssen, SteffyPants, Scarface^, DoctorMacabre, _crs_, JacEr, wh1te, Bruckiania, +++.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...