Gå til innhold

Er forumhorer smarte?

danilovic

Hvor mange poster har du, og anser du deg selv som dum eller smart?  

232 stemmer

1. 1. Hvor mange poster har du, og anser du deg selv som dum eller smart?

• Jeg har over 2000 poster, og anser meg selv om smart
      54
    • Jeg har over 2000 poster, og anser meg selv om dum
      7
    • Jeg har under 2000 poster, og anser meg selv om smart
      151
    • Jeg har under 2000 poster, og anser meg selv om dum
      20

Anbefalte innlegg

Jeg har en teori om at faste forumgjengere generelt er veldig smarte (de med en viss fartstid, postcount og aktivitet). Det er sjelden du kommer over en bruker med 4000 poster som er stokk dum, eller hva?

Jeg håper noen kan sette opp en poll med følgende alternativer (for jeg fikk det ikke til selv):

- Jeg har over 2000 poster, og anser meg selv om smart

- Jeg har over 2000 poster, og anser meg selv om dum

- Jeg har under 2000 poster, og anser meg selv om smart

- Jeg har under 2000 poster, og anser meg selv om dum

Daniel :)

Endret av danilovic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Voldsomt så du putter folk i båser då, definér dum og smart.

Antal innlegg har fint lite med kor smart eller dum du er å gjere.

Eg har sett fleire med over 20 000 innlegg i eit forum, der 99.99% var spam, spam og atter spam. Heile forumet var for såvidt spam når eg tenker meg om. :p

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Jeg håper noen kan sette opp en poll med følgende alternativer (for jeg fikk det ikke til selv):

7659789[/snapback]

Jeg anser deg som ikke akkurat smart når du har 6746 innlegg, vært registrert siden 2001, og den 2079. registrerte brukeren, enda ikke vet at normale brukere kan opprette poller. :whistle:

Teori motbevist. :thumbup:

Endret av tissedam
Lenke til kommentar

Det varierer veldig, men en med 300 innlegg kan være like smart som en med 2000 innlegg, om ikke smartere. Hvis man derimot nærmer seg 20000 innlegg mot 2000 innlegg eller 400 om man vil, så er det rimelig sikkert at personen med 20000 innlegg er smartest av disse personene.

Lang fartstid på forumet hjelper på.

Om personen med 300 innlegg er smartere enn personen med 2000 innlegg kommer selvfølgelig an på om de har postet i de samme kategoriene, hvor lenge de har vært registrert og av og til alder.

Noen som stemmer for poll på forumets smarteste person? I så fall vil jeg nominère Simen1, for sine fantastiske og veldig informative innlegg i Hardware kategorien.

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar

Hehe.. artig tråd.

Munndiare = smart?

Husker de stille jentene klasserommet som alltid fikk de beste karakterene på prøver, men aldri sa noe.

Husker far sa til meg: "Les bøker, da blir du smart". Er det noe i det kanskje?

Endret av Vasily
Lenke til kommentar
Hvis man derimot nærmer seg 20000 innlegg mot 2000 innlegg eller 400 om man vil, så er det rimelig sikkert at personen med 20000 innlegg er smartest av disse personene.

7660129[/snapback]

Nei.

7660174[/snapback]

På dette forumet vil jeg mene det. Han som har 20000 innlegg ville ikke fått lov å være her ellers, antagligvis hadde han vært utestengt lenge før om han spammet.

Han med 20000 innlegg kan mer enn de andre, kanskje ikke smartere(hvor vidt begrepet kan brukes i denne diskusjonen er en annen diskusjon igjen.), men han kan mer om emnet.

Lenke til kommentar

Om kva emne? Dette forumet har eit vidt spekter av kategoriar, kan ein med tusenvis av innlegg meir enn andre i alle kategoriane?

Uansett korleis du vrir og vender på det kan du ikkje vite kor smart eller dum ein person er på grunnlag av antal innlegg i eit forum.

Du treng ikkje spamme for å få 20 000 innlegg, ei heller være spesielt smart, må berre ha god tid til å sitte på forumet, eventuelt være effektiv den stunda du brukar her.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Markx: Mener du den spesifikke personen med over 20.000 poster her, eller som en generell betraktning?

Forøvrig er det ikke slik at man blir utestengt om man er "ikke-smart", for det medfører ikke nødvendigvis at man spammer.

Han er heller ikke nødvendigvis klokere (kan mer), men sjansene bikker kanskje mot det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...