RedRocK Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hallo. Overskriften sier vell egentlig det meste. Men igjen, hvilke låter digger du å høre når du er på fest? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Finnes vel mange tråder om dette fra før. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hehe det må være de kødde rap låtene som noen venner av meg lager Post 1500 Lenke til kommentar
embark Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Siden du lurer: 2Pac 1200 Micrograms A Tribe Called Quest Antiloop Armin van Buuren Bon Jovi Bruce Springsteen Cypress Hill Ferry Corsten Gigi D'Agostino Gorgoroth Hypetraxx Ice Cube Immortal In Flames Infected Mushroom Jaa9 & OnklP Jane's Addiction Kai Tracid Kent Linkin Park Lostprophets Madrugada Marco V Matisyahu Mauro Picotto Melody Club Metallica Motörhead Muse Oakenfold Opeth Pendulum Queens Of The Stone Age R.E.M. Ralph Myerz & The Jack Herren Band Rammstein Red Hot Chili Peppers Rihanna Satyricon Shpongle Snoop Dogg Solar Stone Stonegard Strapping Young Lad Sugababes System F Telefon Tel Aviv The Chemical Brothers The Game The Killers The Mars Volta Tilt Windir Wolfmother YoungBloodZ ...liker jeg å høre på fest. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Rednex - Cotton Eye Joe! Får neste vondt i halsen bare av å tenke på den Beste fest sang EVER! Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Spørst hvilken fest jeg er på. Og hvem med. Men jeg sier som Espen Lind, som sa rett før dem fremførte; "Man of constant sarrow" - "Ingen Fæææst uten minst eiii køøøøøntrylåt" Og Akon er jo ofte spilt, med sine geniale tekster. ikke for og glemme gamle storheter som; Dire Straits, og en del 80talls musikk. Noe alle liker i grunn Ellers kan jeg jo si at trance låter gjør meg mest kvalm på fest, der dem spiller den samme musikken igjen, og igjen. "Dunk dunk, yee yee ye, dunk dunk dunk" (F.eks) Endret 6. januar 2007 av MortenGlmz Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Ellers kan jeg jo si at trance låter gjør meg mest kvalm på fest, der dem spiller den samme musikken igjen, og igjen. "Dunk dunk, yee yee ye, dunk dunk dunk" (F.eks) 7656553[/snapback] Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 of Montreal - The Party's Crashing Us of Montreal - Heimdalsgate Like a Promethean Curse Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hmm har ganske mye musikk jeg liker godt på fest, skriver ned en liste med noen få av dem: Vestlandsfanden - Livets glade gutter Ingenting - Liden Iron Maiden - Run to the hills Iron Maiden - Number of the beast Iron Maiden - Fear of the dark Metallica (eventuelt originalen med Diamond Head) - Am I evil? Metallica - One Metallica - Jump in the fire Metallica - The Four Horsemen Twisted Sister - The Price Twisted Sister - We're not gonna take it Venom - Countess Bathory Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) JAG KÄNNER AN BOT HON HETER ANNA, ANNA HETER HON Endret 6. januar 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jokk & Valentinerne - To fulle menn Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Vassendgutane - Granada. Ikke en fest uten. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Diverse låter frå: Iron Maiden Metallica Jokke AC/DC Kiss Ramones Johnny Cash Motorhead Van Halen samt andre hårete artister++ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Man må alltid ha KLF - Last Train to Trancentral. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 hmm... The Offspring Foo Fighters Rage Against the Machine Red Hot Chili Peppers Metallica NOFX Pennywise Pantera Queens of the Stone Age Stonegard Turbonegro Pearl Jam Span Audioslave Soundgarden Tenacious D Billy Talent Kiss Motorhead The Hives The Ramones Rancid Thin Lizzy og selfølgelig MC Hammer Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Det er spurt etter låter................ Anyways, disse er meget fete på fest. Twisted Sister - We're not gonna take it Åge Aleksandersen - Levva Livet DumDum Boys - Splitter Pine DDE - Vi ska fæst Return - Change the Attitude Alice Cooper - Poison Van Halen - Jump Endret 6. januar 2007 av Equilibrium Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Klovner I Kamp - Damer The Proclaimers - I Would Walk 500 Miles Yogi & Bøbb-1 - H.O.R.A Dårlig Hårdag - Låvedans Miriam Makeba - Pata Pata Skolekorps - Furore Lenke til kommentar
catolap Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg og en kamerat må alltid ha Soul Burn og Future Breed Machine av Meshuggah da vi fester. Ikke alltid resten av festen er enig da.. hehe. Heller ingen fest uten Paradise Lost - Say Just Words. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå