Gå til innhold

Xbox 360 får IPTV støtte

Zappza

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Personlig fant jeg det mere interessant å se at 360 nådde 10 millioner før 2007, elles har jeg samme kommentar som Nordoelum...

EDIT: En ting til, står det søndag 7. januar på siden der, eller er det bare jeg som er for trøtt nå...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Siden funker ikke i det hele tatt nå. Var sikkert ikke meningen at den skulle legges ut på nettet før den 7. januar (Zappza: såvidt jeg vet, er det ingen tidssone her i verden som ligger 18 timer foran oss, så det er ikke en kalender på denne planeten som kan skrive 07.01.07 enda ;) )

Lenke til kommentar

Ah, burde vel egentlig skjønt at det var noe sånt ja ^^

Tror artikkelen på Xbox-Scene fremdeles er ute, kan gi dere link =)

Bill Gates and Robbie Bach are expected to announce at the Consumer Electronics Show that Microsoft has sold more than 10.4 million Xbox 360s since the launch in November, 2005. That means Microsoft has also hit its targets for sales of consoles during the holidays.

Microsoft is also dropping something of a bomb at the show. Jim Brady, a spokesman for Microsoft, said Gates and Bach will say in the keynote speech Sunday night at the Venetian Hotel that the Xbox 360 will be able to serve as a set-top box for IPTV, or Internet protocol television. The details on this announcement are sketchy and Brady says only that it will appear later this year.

He did say that no consumers would be left behind, meaning that all of the 10 million plus Xbox 360s in the market would be able to participate in the IPTV services at some level.

I følge Xbox-Scene ble artikkelen tatt ned siden Microsoft ikke likte det ^^

http://www.xbox-scene.com/xbox1data/sep/EE...pEyaDvzncRZ.php

Lenke til kommentar
Microsoft kommer nok til å ordne en avtale med Lyse og andre fiber leverandører.

7656863[/snapback]

Hvis det blir tilfelle så er det greit nok..

Men min erfaring med leverandører som Lyse og UPC/get er at de er veldig lite interesserte i at kunder bruker annet utstyr enn det som blir levert som standard..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...