Gå til innhold

Cops say legalise drugs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er bra. Alle stoffer bør være lovlige (men det er vel absolutt hensiktsmessig å regulere dem i dagens samfunn).

 

At det er ulovlig å plukke frittvoksende fleinsopp opp fra bakken (med den hensikt å ta den inn i kroppen) er jo helt vanvittig.

 

Edit: (Og nei, jeg har aldri brukt narkotika, og generelt holder jeg meg unna andre rusmidler også.)

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Har lest om LEAP før, og mener jeg posta det i en marijuana-etellerannet tråd også. Det viser jo bare hvor utrolig unyttig USAs "war on drugs" er. Er ikke noen stor legalize-fan selv, men det er seriøst ille når politiet blir tvunget til å bruke ressurser på å jakte på smalltime marijuanarøykere som ikke gjør en flue fortred. Ser du noen med en joint i parken, sure, gi dem en bot, men å jakte på sånne folk er bare feil.

Bruk ressursene der de faktisk gjør nytte.

Lenke til kommentar

Mange sier legalize drugs. Dette har blitt sagt i årevis. Ved forige valg legaliserte Nevada nesten salg av marijuana. Ble vel noe sånt som 49% vs 51 %.

 

Araziel, hvis du mener at man skal gi dem en bot, så skal du faen meg få en GOD bot hver gang du drikker. Uansett finnes det et par slike tråder, så skjønner ikke hva vi skal med en ny en. Er ekstremt tungvindt å ta ting opp igjen hele tiden.

 

Ta kontroll. Legaliser narkotika.

Lenke til kommentar
Mange sier legalize drugs. Dette har blitt sagt i årevis. Ved forige valg legaliserte Nevada nesten salg av marijuana. Ble vel noe sånt som 49% vs 51 %.

 

Araziel, hvis du mener at man skal gi dem en bot, så skal du faen meg få en GOD bot hver gang du drikker. Uansett finnes det et par slike tråder, så skjønner ikke hva vi skal med en ny en. Er ekstremt tungvindt å ta ting opp igjen hele tiden.

 

Ta kontroll. Legaliser narkotika.

7650753[/snapback]

 

visst får du bot hvis du drikker i parken... det kalles offentlig drikking

Lenke til kommentar
Jaja, du får også bot om du røyker en joint hjemme
Nja, jeg har faktisk hørt om folk som ikke har besøk av politiet når de røyker hasj. Ganske genialt hvis man vil unngå bot.

7653948[/snapback]

 

jeg har hørt om politifolk som ikke spør om lov om å få komme inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...