Fastar Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Her er scenarion: Jeg havnet i et slagsmål, jeg måtte ty til selvforsvar...plus ingen var vitne til denne slagsmålet. Nå har han jeg forsvarte meg mot anmeldt meg for vold og sier at jeg slå han først med vilje. Man kan se skadene jeg utførte på ham, men jeg bare forsvarte meg og brukte ikke unødvendig vold. Hva kan skje? Tror dere at jeg kan bli dømt? eller blir saken henlagt, jeg har også anmeldt han btw. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 4. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2007 Du forteller ikke noe om hvordan du havnet i slagsmål, som er ganske relevant. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2007 Med mindre du mer eller mindre har invalidisert den andre personen, så kommer nok saken til å bli henlagt. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 6. januar 2007 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2007 Vold uten vitner blir omtrent alltid henlagt. Ikke bekymre deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå