St-Cruz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Ja da fant jeg ut at bilett salget har startet Det blir 75 000 musikk frelste øl drikkende mennesker sammlet på en plass, hva mer kan man ønske seg? Roskildes hjemmeside Hvem har tenkt seg ned i år? Noen gode/dårlige erfaringer dere vil dele? Har et spørsmål : Jeg og et par venner skal nedover, men vi har ikke råd til flybilett, er buss å anbefale etc? Prisen er det viktigste. *Emnetittel endret av moddis til noe mer retningslinjevennlig* Endret 25. januar 2007 av cun Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Jeg tokk buss i fjor. det var morro det, mange festglade mennesker (det er egene roskildebusser) Eneste som var litt dumt var at de slapp oss i i øst og vi skulle bo i vest. I går tror jeg det blir bil ned. Jeg gleder meg helt sykt mye det blir bra! Også hørte jeg rykter om at Riders of the Storm skal på quarten og da bør de ta turen til roskilde også! Endret 4. januar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 AAhhh...har skikkelig lyst til å dra dit Var der ifjor og det var en stoor opplevelse for å si det sånn. MEN, jeg er jo selvfølgelig i militæret og vet ikke om vi dimmer til 1.Juli. Men jeg lever i håpet.... Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som vet om det er noen band som er bekreftet til Roskilde? Klarte ikke finne så mye på hjemmesiden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 AAhhh...har skikkelig lyst til å dra dit Var der ifjor og det var en stoor opplevelse for å si det sånn. MEN, jeg er jo selvfølgelig i militæret og vet ikke om vi dimmer til 1.Juli. Men jeg lever i håpet.... 7642377[/snapback] Har mange kompiser som har det som deg. Har medfølelse for dere alle Arrosiach det er ikke kommet noen lister enda, men kommer sikkert snart Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Okay, takk for opplysningen. Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg skal i hvertfall nedover. Gleder meg. Men i år blir det bil nedover. BUSS ER IKKE Å ANBEFALE! Bare hvis du er desperat. Hehe. Hadde en forferdelig opplevelse med det i fjor. Litt min egen skyld da jeg er var fyllesyk på veien nedover. Men på veien oppover kunne ikke bussjåføren veien så han kjørte feil mange ganger. Han var ikke mye smart. Men men. Det var min erfaring med buss til Roskilde. Band som jeg har troa at kommer: The Who, RHCP, Maiden, Ozzy (Klar for Hultsfred), Slayer (Klar for Hove), Mastodon (Klar for Hove) Band jeg vil at skal komme: Rage Against The Machine (Reunion på Coachella Valley Music and arts festival, er lov å håpe), Metallica, Smashing Pumpkins, Prodigy Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Trolig blir noen navn klare i morgen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg skal i hvertfall nedover. Gleder meg. Men i år blir det bil nedover. BUSS ER IKKE Å ANBEFALE! Bare hvis du er desperat. Hehe. Hadde en forferdelig opplevelse med det i fjor. Litt min egen skyld da jeg er var fyllesyk på veien nedover. Men på veien oppover kunne ikke bussjåføren veien så han kjørte feil mange ganger. Han var ikke mye smart. Men men. Det var min erfaring med buss til Roskilde. Band som jeg har troa at kommer: The Who, RHCP, Maiden, Ozzy (Klar for Hultsfred), Slayer (Klar for Hove), Mastodon (Klar for Hove) Band jeg vil at skal komme: Rage Against The Machine (Reunion på Coachella Valley Music and arts festival, er lov å håpe), Metallica, Smashing Pumpkins, Prodigy 7783444[/snapback] Båt og fly er vel det greieste. Spesielt båt siden det er en haug med andre som skal til Roskilde som tar samme båt som deg, og man blir fort kjent gitt. Er brukbart med liv! Ulempen er at man glemmer at det kommer en dag etter hvor man må drasse rundt på sekk på i Roskilde og i festivalområdet. Ikke gjør som oss i fjor og drekk deg drita og ikke kommer deg ut før båten kl.11 Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Da var jo RHCP klare. Greit det! Lenke til kommentar
master air Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Da var jo RHCP klare. Greit det! 7796248[/snapback] Blir morsomt å se dem på en litt større scene enn Oslo Spektrum, må si jeg gleder meg selv om de ikke er verdens beste liveband. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Vil ha Radiohead! Radiohead! Radiohead! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Da var jo RHCP klare. Greit det! 7796248[/snapback] Så dem i Stockholm i desember, men der var det helt håpløs lyd! Men det er det ikke på den orangesene, så jeg gleder meg! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Vil ha Radiohead! Radiohead! Radiohead! 7796783[/snapback] Kommer ikke ut før i 2008 iflg Toffen på Hove-forumet. Synd men sant, de prioriterer forståelig nok det nye albumet. Lenke til kommentar
kristoffer1989 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hadde det ikke vært greit med en liste over bekreftede band i førsteposten? red hot chili peppers er ihvertfall sykt fett at kommer! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 seff skal en på roskilde. blir mitt første år i år, og har tenkt å kjøre nedover. Og tror nok Ozzy kommer, eller han må komme Lenke til kommentar
Toa Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Vil ha Radiohead! Radiohead! Radiohead! 7796783[/snapback] Jeg også! Et av få band jeg VIRKELIG har lyst å se, men som jeg ikke har sett... Lenke til kommentar
-Karina- Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Er ganske sikker på at The Raconteurs kommer.. Jack Whites nye band. Ellers tror jeg kanskje Wolfmother kommer Lenke til kommentar
master air Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Begge bandene var der i fjor da, så jeg er skeptisk til at de kommer i år. Selv håper jeg Hammond Rens og Wir Sind Helden kommer tilbake i år, de hadde blant de tre-fire beste konsertene i fjor. Lenke til kommentar
Lintvedt Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Bjørk er klar for Roskilde 2007. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå