anolop Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Strømmen var borte her i mindre enn 2 sekunder, og da var jeg pålogga live og drev å lasta ned demoer fra markedplassen. Når strømmen kom tilbake, lyste 3 av de 4 indikator lysene (the ring of light) på konsollen rødt, bare den øverste til høyre lyste ikke. HVA BETYR DETTE?? ble litt redd fordi det sto ikke noe om dette i manualen... Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg fikk samme greie, (og ble uten xbox i 2 månder) Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Fikk denne "ring of death" rundt 10. desember og måtte sende den til MS for rep. Så regner med at du må gjøre det samme. Dette er forresten 3. gang jeg får de 3 ringene og sender min X360 til MS. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Edit: allerede svart på. Endret 3. januar 2007 av Azaz Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Det var under distriktsnyhetene tidligere i kveld, muttern satt å så på, men jeg måtte bare sjekke om den fortsatt funka. Så jeg slo den av (fordi skjermen var blå), og startet den opp igjen. Jeg prøvde ikke ut noen ting, men den starta som normalt... Hørtes det kjent ut for noen? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har på følelsen at det kommer til å skje med meg også hvert øyeblikk.. Sikker på at du ikke fikk den "error code e74" elns? Har fått det et par ganger, og det var pga scart/vga-kabelen ikke satt ordentlig i.. Restart var løsningen for meg Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 fikk ingen feilkode, skjermen var blå.. dvs det kom ikke noe bilde fra den... starta jo normalt da jeg starta igjen da, men finner ikke no svar på hvorfor det lyste rødt Lenke til kommentar
Eastrem Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det var under distriktsnyhetene tidligere i kveld, muttern satt å så på, men jeg måtte bare sjekke om den fortsatt funka. Så jeg slo den av (fordi skjermen var blå), og startet den opp igjen. Jeg prøvde ikke ut noen ting, men den starta som normalt... Hørtes det kjent ut for noen? 7636253[/snapback] Vi fikk strømbrudd her i heimen for lenge siden... Mistet strømmen i ca. et sekund, gud vet hva det skyldes Uansett... 360'n stod på og da strømmen kom tilbake blinket 3 fjerdedeler av sirkelen rødt. Fikk litt panikk, men det viste seg at det bare var å slå 360'n av og på igjen. Etter det har konsollen funket utmerket. Jeg har hatt konsollen siden launch, og dette er det eneste antydning til problem jeg har hatt med den Lenke til kommentar
anolop Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Vi fikk strømbrudd her i heimen for lenge siden... Mistet strømmen i ca. et sekund, gud vet hva det skyldes Uansett... 360'n stod på og da strømmen kom tilbake blinket 3 fjerdedeler av sirkelen rødt. Fikk litt panikk, men det viste seg at det bare var å slå 360'n av og på igjen. Etter det har konsollen funket utmerket. Jeg har hatt konsollen siden launch, og dette er det eneste antydning til problem jeg har hatt med den 7636408[/snapback] Situasjonen min høres EKSTREMT likt min hendelse. Føler meg veldig mye bedre nå, håper jeg opplever det samme. Takk alle sammen!! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 THREE RED LIGHTSBad news! This is the hardware failure message. It can also be caused by a power supply failure, though, so try powering down and cooling off before panicking and crying. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå