Gå til innhold

Noen som skal lage ny character når TBC kommer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som skal lage seg en ny character når TBC kommer?

Bytte fra alliance til horde eller motsat?

Hvilke class og rase skal den nye være?

 

Jeg skal lage meg en blood elf warlock som alt, men skal fremdeles ha orc warrioren min som main og få den raskt til 70

7624366[/snapback]

 

Blir en Bloodelf Paladin på meg... rett og slett fordi jeg elsker klassen. :)

Har spilt opp til rundt level 23 på Alliance bare på gøy (Spiller Horde til vanlig, 60 prest), og falt for klassen nesten umiddelbart.

Litt vemodig at jeg ikke får spilt Alliance-paladin isteden (alle jeg kjenner spiller Horde, og jeg bytter ikke server og har to "verdener" å forholde meg til), så det blir en Bloodelf.

Gleder meg veldig!! :!:

Lenke til kommentar
Tror vi kommer til å se MANGE blood elf paladins, men tviler på få gidder å levle en paladin opp til 70.

Tenkte jeg skulle lage en selv, men er i tvil på om jeg orker å levle den til 70 og gå glipp av 60-70 med resten av guildmates.

7625096[/snapback]

 

Draenei shaman og BE pala kommer det til å bli veeeeldig mange av i starten, men de fleste går nok fort lei, og stopper før de rekker 60/70

Lenke til kommentar

Har opplevd mye av Outland i beta allerede, så jeg starter med en gang på min Blood Elf Paladin som jeg skal ha opp til level 60 asap.

 

Har farmet en del stæsj til den allerede. 1-300 Cooking, 1-300 Blacksmithing skal f.eks være i boks til expansion kommer. Har også kjørt igjennom starterområdet (1-20) et par ganger nå slik at jeg kan kjøre effektivt igjennom det på den 16.

 

Har også klart rundt 1000g, mats til epic mount-quest og diverse våpen og utstyr (Kang the Decapitator etc.) for enkel og morsom leveling opp til vennene mine som jeg håper på å ta igjen før level 70. :)

Lenke til kommentar

Skall rerolle sammen med Tomfu. Blir gøy og begynne på nytt med masser av folk vi kjenner irl =)

 

Selv skal jeg være shadow build blood elf priest. Er lei av og bli eid av warlocks ( er mage selv) men vil ikke være warlock. Derfor prøver vi en annen klasse med herlige dots og fear <3.

Endret av Josquito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...