EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Jeg å en kamerat for ned i byen med en operert thunder. Den ble tatt ut fra et batteri med mye krutt i. Så her har dere videoen jeg laget. Det er dårlig kvalitet som er tatt med SE K800i. Kos dere ! http://www.youtube.com/watch?v=cFxMbllTPEI Endret 1. januar 2007 av espeNaldoZ Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Tja, eg er litt usikker på kva ein skal seie. Ikkje vondt meint, men det der er berre 40 sekund med litt uklare raude lys, avbrutt av eit bluss og eit smell ved ca. 30s. Ganske kjedeleg for å være heilt ærleg. Hadde kanskje passa betre som eit enkeltinnlegg i ein tråd som dette. For at dette skulle vorte noko interessant i det heile, burde de filma – gjerne med eit betre kamera, eller i det minste eit som fokuserte rett – heile prosessen med «operering» av batteriet (og tilhøyrande advarslar om at ein ikkje bør leike med krutt) og rett og slett gjort litt meir ut av det. Dette var i mine auge lite å samle på. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Dette var bare for moro skyld Første gangen jeg har operert så jeg ville filme det. Har ikke noe videokamera nå så jeg brukte mobben Men takk for kritikken ;D Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Jeg regnet med at kategorien Videokritikk var mer ment for videor som hadde en handling eller uttrykte et budskap. Men jeg kan altså slenge ut en video når jeg filmet kattene her likevel... Ustabil kameraføring. Ingen handling. Intet budskap. Kun en kameravinkel. Ikke noe skikkelig lys. Dårlig lyd. (ser bort fra det egentlig, er jo en mobil.) Eneste jeg tenkte var: "Oi, her har vi to eller flere ungdommer som smeller av noe, gøy..." Sorry. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Ikke for å være kiip, men post heller denne et litt mindre seriøst sted som Incanus sier. Jeg stenger tråden. PM er tingen for innvendinger. ##Stenges## Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg