Sessan Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Heihei. Som ivrig musikkelsker kan man ikke hjelpe for å tenke på hvilke sanger som passer bra å ha sex til. I tillegg finnes det noen sanger som kan gjøre en sjekkesituasjon enda hetere om de spilles på ett utested hvor også din flørt er. Ganske enkelt vil jeg høre hvilke sanger folk liker/kunne tenke seg å ha sex til, samt hvilke sanger de liker å sjekke til/danse med en du er interressert i til/flørte til eller liknende. Trenger ikke være sanger man har prøvd, men også de man kunne tenke seg å prøve. Her kommer egne forslag: Musikk til sex: -PCD - Flirt -George Michael - Let's go outside(passer også til fløring) -Marilyn Manson - Tainted love -Dirty dancing soundtrack - Do you love me -Dirty dancing soundtrack - Hungry Eyes(åå så romlemantisk) -Dirty dancing sountrack - Stay, just a little bit longer(Lat søndagskos..) Flørtesanger: -Baby you're so cool - Espen Lind(Vet den er gammel og harry, men hør på den horny teksten da...jeg blir ihvertfall litt keen ) -Gyllne tider - jag vill känna din kropp imot min.(søt..) -Prince - Kiss -Shaft - Sway(Mucho mambo)(Danse med en hunk(som er flink til å danse)til denne...jatakk) -PCD - Don't cha(dansedansedanse) -Samatha Fox - Touch me(ikke til å ta feil av) -Outcast - I like the way you move -Mariah Carey - Get your number(ingen stor mariah-fan, men denne sangen kan jo si det meste da...) -BigBang - Girl in Oslo.(herrrlig tekst. menge jenter som kan la seg sjarmere med denne sangen) -Etta James - I just wanna make love to you(need I say more..?) -Madonna - Like a virgin -Nelly Furtado - Maneater -Postgirobygget - 23 tommer(Tidenes mest harry sang, men gøy å flørte til. Ihvertfall med f.eks knullekompiser som vet hva du vil...) Sånn... Kom med forslag! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Må si meg enig med Girl in Oslo, niice til flørting. Kaanskje den Espen Lind låta også. Spørs. Mange andre sanger føler jeg at blir altfor overdådige eller klisje. (jmfr. Maneater/like a virgin) Selv som ivrig musikkelsker så må jeg si at jeg strengt talt ikke er fan av musikk til sex altså. Andre lyder er viktigere. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Har hatt sex mens Dimmu Borgir har hylt og skrikt i bakgrunnen fra stereon (Ikke min stereo vel å merke) Snodig opplevelse, men brydde meg egentlig mye mere om jenta enn musikken akkurat da Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg puler kun til Barbie Girl! Hmm, eller så hadde vel muligens disse også fungert: Notorious B.I.G - Me And My Bitch Dead Prez - Mind Sex Eminem - Love you more Dr. Dre - Fuck you Jay-Z - Cry Song Nas - K-I-S-S-I-N-G + en masse flere jeg ikke kommer på nå... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Outhere Brothers - I Wanna Fuck You In The Ass Tenacious D - Fuck Her Gently over til seriøse sanger Alt av Barry White for eksempel. Jentene digger det. Tenn noe røkelse og sett på Barry White Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 (endret) Outhere Brothers - I Wanna Fuck You In The AssTenacious D - Fuck Her Gently over til seriøse sanger Alt av Barry White for eksempel. Jentene digger det. Tenn noe røkelse og sett på Barry White 7621445[/snapback] At jeg kunne glemme Tenacious D - Fuck Her Gently! Syns forresten den er mer enn seriøs nok til å ha sex til. Endret 1. januar 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Musikk av typen enten jeg eller jenta liker, er vel ingen univerisielle sanger - da de fleste ikke har helt lik musikksmak? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 må anbefale at alle prøver å ha sex etter rytmen i Fear Factory - Dead man walking ...er gøy å prøve^^ Lenke til kommentar
Gravlaks Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg puler kun til Barbie Girl! 7621430[/snapback] hahaha.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Er ikke nøye hvilken musikk såfremt det ikke er Halvdan Sivertsen - 10000 Tommeltotter som spilles. Been there done that, og det var egentlig litt for gøy. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 bee gees - stayin' alive kjempe morsomt å knulle til rytmen(ah,ah,ah,ah stayin' alive stayin' alive) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Kent er god musikk til all kos. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Outhere Brothers - I Wanna Fuck You In The AssTenacious D - Fuck Her Gently over til seriøse sanger Alt av Barry White for eksempel. Jentene digger det. Tenn noe røkelse og sett på Barry White 7621445[/snapback] Denne f.eks? Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Beste sexminnet mitt var da jeg hadde morrasex til Sweet Child o'Mine. Kommer jeg aldri til å glemme Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kent er god musikk til all kos. 7633140[/snapback] Kent - Duett Nelly F. - Maneater = bra strippemusikk hvis du får dama til å strippe Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Alle Meatloafs albumer er gode sexalbumer Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Har hatt sex mens Dimmu Borgir har hylt og skrikt i bakgrunnen fra stereon (Ikke min stereo vel å merke) Snodig opplevelse, men brydde meg egentlig mye mere om jenta enn musikken akkurat da 7621373[/snapback] Jeg mista jomfrudommen min til Megadeth Endret 15. januar 2007 av bazukh Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 System of a Down dundra i bakgrunnen under min første gong Ellers så har jeg ikke tengt på musikk i bakgrunnen. Haddet det litt artigt når Animal Planet sto på med veldig høy lyd da :!: Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Notorious B.I.G - Me And My Bitch 7621430[/snapback] Hehe, om det er på den han drar den tvilsomme linja; "u look so good that i would suck on ya daddys dick"? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Har hatt sex mens Dimmu Borgir har hylt og skrikt i bakgrunnen fra stereon (Ikke min stereo vel å merke) Snodig opplevelse, men brydde meg egentlig mye mere om jenta enn musikken akkurat da 7621373[/snapback] Jeg mista jomfrudommen min til Megadeth 7723795[/snapback] Dimmer ikkje noke problem å ha sex til. syns det var litt gøy med Cradle of Filth i bakgrunnen også. Megadeth ja..kan eg tippe A tout le monde? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg