Gå til innhold

Avstemming: Årets spillbruker/spill-moderator 2006


Kven meiner du fortener tittelen Årets spillbruker/spill-moderator 2006?  

238 stemmer

  1. 1. Kven meiner du fortener tittelen Årets spillbruker/spill-moderator 2006?

    • Hr. Jenssen
      43
    • Mala
      43
    • gunfreak19
      12
    • Bundy
      8
    • Avanore
      13
    • MiSP
      4
    • Swoofah
      2
    • Niskivara
      2
    • Tom waits for alice
      13
    • Pastor Lorentzen
      10
    • The Strategy Player
      27
    • Nordoelum
      7
    • ttt
      34
    • psilocybe
      20


Anbefalte innlegg

Røyken frå nyttårsrakettane har lagt seg og det er på tide å starte kåringa av «Årets spillbruker/spill-moderator». I slutten av desember hadde vi ein nominasjonstråd der vi fekk inn fleire gode forslag. Takk til alle som bidro der. Det er ikkje så mykje meir å seie her, bortsett frå å ønskje alle lykke til med avstemminga.

 

Avstemminga vil vare til og med 06.01.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, jeg visste ikke at jeg var nominert her før Orresnei nevnte det for meg på MSN, var jo en hyggelig overraskelse å få. Får vel si tusen takk til edds for at han nominerte meg, nå tror jeg riktignok jeg ikke kommer til å få andre stemmer enn fra de i Total War-kategorien, da jeg ikke har vært særlig aktiv utenom det. Men har jo lest mye i disse kategoriene ellers og jeg har jo postet litt ellers.

 

Jeg vil igjen takke edds som nominerte meg og de som stemmer på meg, fint at noen setter pris på meg og mine poster.

 

Men jeg er meget forundret over at Orresnei ikke er nominert, han må jo være en av de mest aktive og seriøse brukerne her i "Spill" -delen.

 

Godt nytt år! :fun: - til alle de som måtte finne veien inn til denne tråden

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Huff, jeg ble ikke nominert en gang jeg. Vel, har nå blitt nominert andre steder så overlever vel. ; ) Det skal forøvrig nevnes at jeg har stemt The Strategy-player for hans store deltakelse i Total War-kategorien. Han har virkelig hjulpet til for å få holdt denne kategorien åpen, og den gangen vi prøvde å få den opprettet. Takk TSP.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...