Gå til innhold

hvilket album av the Beatles liker du best?

saluttknall

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Hvilket album som ble gitt ut av the Beatles liker du best? Selv sier jeg at det nå bli the white album, deres eneste selvutgitte dobbelalbum! På andre plass finner vi det sterkt psykedelisk pregede albumet Rubber soul og på tredje finner vi Sgt. pepper. Hva er din topp 3 liste? Det dårligste albummet deres må nok bli revolver, hva synes du? Hvilket album er best? Alle svar mottas med takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På andre plass finner vi det sterkt psykedelisk pregede albumet Rubber soul og på tredje finner vi Sgt. pepper.

7615780[/snapback]

Rubber Soul ... sterkt psykedelisk preget? :ermm: Kan ikke si meg helt enig, men men ...

På min førsteplass ligger Revolver, jeg synes den er geeeniiaal! Fylt med knallåter. På andreplass ligger Abbey Road, medleyen på B-siden er ordentlig snedig gjort. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hei alle sammen! Hvilket album som ble gitt ut av the Beatles liker du best? Selv sier jeg at det nå bli the white album, deres eneste selvutgitte dobbelalbum! På andre plass finner vi det sterkt psykedelisk pregede albumet Rubber soul og på tredje finner vi Sgt. pepper

7615780[/snapback]

Haha, høres ut som noe dårlig skrevet du har funnet på nettet.

Jeg synes Sgt. Pepper er best.

Lenke til kommentar

Næ du! Det er min mening og jeg har ikke hentet det fra nettet. Tror du virkelig at jeg ville gjøre det? Og bare fordi du ikke synes det, betyr ikke det at alle andre ikke synes det. Ble litt uoversiktlig her, men jaja det får nå gå og ikke vær vanskelig nå og si at du ikke forstår hva jeg mener duden.

Lenke til kommentar
Det dårligste albummet deres må nok bli revolver, hva synes du? Hvilket album er best? Alle svar mottas med takk

7615780[/snapback]

At du kan påstå at Revolver er det dårligste albumet til The Beatles, sier bare hvor lite du har hørt på dem. Klart, alle har ulik smak, men allikevel.

Min top 3 liste:

• Sgt.Peppers..
  • Revolver
  • Rubber Soul

Lenke til kommentar

Nå ja kanskje ikke det dårligste, men absolutt ikke det beste. Du sier at jeg har hørt lite på the Beatles. Hvorfor har du Revolver så langt oppe? Fordi alle andre anbefaler det? Det virker på meg som om du går mer etter historie enn etter musikk. Men Rubber soul er bra. Kanskje ikke Revolver er det dårligste, men min mening er at det ikke fortjener så høy plasering. Det er vel mer midt på treet. Unskyld for dårlig formulering i første post: det jeg mente å si var at jeg ikke syntes revolver var et bra album i forhold til Rubber soul og the White album! Deres dårligste album må vel bli: Yellow submarine og det er ikke pga at du skrev det i din albumguide, men pga all den instrumentelle musikken. Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...