Gå til innhold

Hva synes du om Johnny Cash? diskusjonstråd om en

saluttknall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer til å få mye dritt for denne:

Jeg liker ikke stemmen til Johnny Cash. Den gamle, rustne stemmen finner jeg ikke bare under kategorien fint. Cash sine sanger er seige og snåle synest jeg, og jeg finner ikke fyren som noen god artist. Var da...

Lenke til kommentar

Saluttknall: Du må begynne å tenke deg om når du lager tråder. Elvistrådene ble stengt fordi tråden var useriøs. Du skrev Elvis feil, du begynte på en setning som aldri tok slutt. Jeg vil råde deg til å lese retningslinjene og nettikette før du gjør noe annet. Som du kanskje ser så har du gjort det samme i denne tråden. Du har en ufullstendig setning, det er altså en limit for hvor mange bokstaver du kan ha i en emnetittel...

Mvh ZenCo :)

Lenke til kommentar
eneste country musikeren jeg kan høre på

7613355[/snapback]

Har du hørt på noen særlig andre? Brad Paisley knuser mr. Cash ned i støvlene. Cash har et par høydare, men er etter min mening alt for monoton til å kunne kalles noen konge. Nesten samme bassrytme og samme takt i hver jævla sang.

Lenke til kommentar
eneste country musikeren jeg kan høre på

7613355[/snapback]

Har du hørt på noen særlig andre? Brad Paisley knuser mr. Cash ned i støvlene. Cash har et par høydare, men er etter min mening alt for monoton til å kunne kalles noen konge. Nesten samme bassrytme og samme takt i hver jævla sang.

7615083[/snapback]

Har ikke hørt så veldig mye country nei, for alt jeg har hørt av country er jævlig. Men kan sikkert høre et par Brad Paisley sanger jeg så skal jeg se :D Hører for tiden bare på irsk musikk så :p

hvilke sanger bør jeg høre da? :)

Endret av akan
Lenke til kommentar

Nesh sixteen tons, Boy named Sue, I get stripes, Touch that wall og Jackson utkonkurerer de nye. Han har fått dårligeere stemme med årene og det er litt kjipt eller hva? Men uansett, the toffest. Og d Til deg som ikke hører på country prøv følgene artister: Kenny Rogers, Woody Guthrie, Bob Dylan, Maddnes, Tanya Tucker og Willie Nelson og Carl Perkins og det med han Marty Robbinson og selvsagt Guy Mitchell og Terry hawkins og Garth Brooks! Til dere andre bare fortsett diskusjonen.

Lenke til kommentar

Har alltid digget Johnny Cash!

Den artisten jeg digger nest best av alle i verden!

Han er vel også den eneste artisten som har klart å vært populær på både 60- tallet, 70-tallet, 80-tallet, 90-tallet og helt frem til sin død!

DIgger han noe sinnsykt!

Og stemmen er rååå!

Lenke til kommentar

Johnny Cash er rå han. Virkelig bra stemme. Men jeg mener at han hadde en lang periode han var nesten helt glemt, før han spilte inn noen nye greier noen år før han døde ?.

Edit: Han var ikke på en eneste hitliste fra 1990 og frem til han ga ut Hurt i 2003.

Endret av manamind
Lenke til kommentar
Johnny Cash er rå han. Virkelig bra stemme. Men jeg mener at han hadde en lang periode han var nesten helt glemt, før han spilte inn noen nye greier noen år før han døde ?.

Edit: Han var ikke på en eneste hitliste fra 1990 og frem til han ga ut Hurt i 2003.

7618841[/snapback]

Nej, men han var populær fordi han ikke var på hitlistene!

Må ikke være på vg topp 20 for åvære populær, hehe :p

Va et dårlig eksempel, men du forstår hva jegmener!

Lenke til kommentar

Har ikke hørt så mye av han, utenom klassikerene som 'Ring of Fire' og selvfølgelig; hans versjon av 'Hurt'. Det jeg har hørt av ham er av god kvalitet... så jeg burde vel sjekke ut mer av ham.

Hva vil dere anbefale? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...