danno_O Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Velkommen kjære fotballinteresserte! Etter litt frem og tilbake åpnes Puben. Dette vil bli en tråd for generell fotballdiskusjon. Med det mener jeg at det vil bli snakk om ALT innen fotball, men man oppfører seg som man ellers ville gjort på en pub. Ingen personangrep eller useriøse innlegg som "ManU. eier Chelsea". Supporterklubber: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Italia: AC Milan Juventus England: Arsenal Aston Villa Birmingham Blackburn Bolton Celtic Chelsea Crystal Palace Derby County Everton Fulham Ipswitch Leeds Liverpool Manchester City Manchester United Newcastle Stoke West Bromwich West Ham United Spania Barcelona Real Madrid Skandinavia Brann Lyn Rosenborg Viking Vålerenga Tabeller: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Champions LeaguePremier League - England Primera División - Spania Serie A - Italia Håper denne tråden faller i smak! -Daniel Endret 4. oktober 2007 av danno_O Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ingen personangrep eller useriøse innlegg som "ManU. eier Chelsea". 7587729[/snapback] Høres svært fornuftig og seriøst ut, spør du meg. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Høres svært fornuftig og seriøst ut, spør du meg. 7587751[/snapback] Hehe. Dette var selvfølgelig bare et eksempel. Jeg opprettet denne tråden fordi de fleste tråder som blir opprettet i Fotball-delen av forumet har en tendens til å gli over i off-topic diskusjon. Hvis dere er supportere av et spesielt lag, er det bare å poste hjemmesiden til supporterklubben, så legger vi den i første post. Endret 27. desember 2006 av danno_O Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Fint tiltak, selv om ManU vs Pool vs Chelsea diskusjoner blir uungåelige Endret 27. desember 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg må bare si at Arsenal begynner å vise form uten Henry. Nå har Adebayor fått stor tillitt, og Adebayor og van Persie begynner å bli et bra spisspar. Savner et så god avslutter som Henry er, men det kommer seg. Arsenal har en spennende framtid i vente Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 er faktisk enig at arsenal begynner og få tilbake go-formen om jeg er glad for det,er en annen sak men syns at franske lag har dabbet av i det siste.. både i CL,UEFA og landslag Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg må bare si at Arsenal begynner å vise form uten Henry. Nå har Adebayor fått stor tillitt, og Adebayor og van Persie begynner å bli et bra spisspar. Savner et så god avslutter som Henry er, men det kommer seg. Arsenal har en spennende framtid i vente 7590883[/snapback] Så ble Adebayor skada......... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) ''Strategien vår er å utvikle egne spillere gjennom akademiet, som vi har investert masse i, og vi håper det vil gi resultater. Vi vil bruke mindre på overganger i kommende år.'' Jaha, ser det.. EDIT; Ja, jeg vet. the Sun/Dagbladet er milevis fra troverdig.. Endret 28. desember 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Hvordan går det med Terry? Noen som vet? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Genial tråd! En slik en trengte vi! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvordan går det med Terry?Noen som vet? 7592136[/snapback] Det er i hvert fall en overhengende fare for at han vil være uspillbar frem til mars. Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 ah, så noe oppsummeringsgreier om vm 06 på nrk i sta. var litt kos. skjedde mye artig. den huskelappen til kahn var smart. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 ah, så noe oppsummeringsgreier om vm 06 på nrk i sta. var litt kos. skjedde mye artig. den huskelappen til kahn var smart. 7592600[/snapback] Lehmann vel? Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 fah, sant. begge er tyske, iallefall! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Då har Sky Sports lagt ut Opta Team of Midweek: Opta Team of Midweek 28. Desember Go Ronaldo! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Tror nok jeg kommer til å henge her ofte veldig god ide Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Då har Sky Sports lagt ut Opta Team of Midweek: Opta Team of Midweek 28. Desember Go Ronaldo! 7593252[/snapback] teite friedel Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ville hatt med Obafemi Martins fra Newcastle på laget da. Han er jo sinnsykt god Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Ja, men det der var midtukens lag, og så vidt jeg kan huske utmerket ikke Martins seg noe særlig i akkurat den runden. Men han begynner å venne seg til engelsk fotball nå. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Friedel spilte hvertfall som en helt og var hele grunnen til at Blackburn vant 1-0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå