Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er beste stilling ?

TanglewoodD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
jeg har egentlig ikke hatt lyst til å ta en slik stilling i hele tatt =/

7562693[/snapback]

Så lite kreativt da. Man må jo prøve.

Tamt å kjøre på med det samme hver gang. Selv er ikke doggy min favoritt eller, men det er jo godt fordi.

Vanskelig å si hva som er best, siden det varrierer fra person til person. Julie er generelt veldig god hun :love:

Lenke til kommentar

Ja.. Omvendt Cowboy funker jo da, men da må hun liksom legge seg litt framover, så man får litt oversikt , ellers er det jo ikke noe bra :p

hmm, joda, doggy funker vel antar jeg , men er ikke det første jeg ville prøvd på. Databamse: Det med tau vil kanskje funke litt, men er jo ikke bare deg som skal nye her. For å sette seg litt i situasjonene til partneren, så ville ikke jeg blitt bindt fast slik iallefall. Jeg vil være litt med, og det er veldig viktig.

Vil helst se ansiktet til partneren min og ved å ligge mellom beina hennes, med beina hennes lent opp mot ansiktet vil man få "hele" inni henne, som da selvfølgelig er litt deilig for oss som liker det..

Neppe : Mener du liggende Doggy ? Blir jo liksom mye strev for penga da..

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...