ttt Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 2006 går mot slutten, og i den forbindelse tenkte vi at det ville vere på plass med nokre kåringar. Sjå deg rundt på forumet. Ta eit ekstra blikk på dine med-debattantar. Forumet, og speldelen, fortsett å vekse. Stadig nye fjes dukkar opp og gamle kjenningar fortsett som før. Enkelte held seg til World of Warcraft-kategorien, andre postar "flame bait" i konsolldelen, medan nokon travar rundt over heile forumet deltar i smått og stort. Til tross for at forumet blir stadig større, er det fleire som tydeleg har satt sine spor i speldelen. Eg vil ikkje gå inn og nemne alle i denne tråden, det overlett eg til dykk. I denne tråden skal vi prøve å kome fram til den brukaren eller moderatoren folket meiner har utmerka seg best i løpet av året som har gått. Kven meiner du fortener tittelen "Årets spelbrukar/spel-moderator 2006"? Reglane er som følgjer: Kvar brukar kan kome med ein nominasjon. Gi ein kort begrunning for nommineringa di. Baser deg på det som har skjedd i året som har gått. Nomineringa vil vare fram til 31.12. Deretter vil det bli satt opp ei avstemming. Lykke til med nomineringa. Dei nominerte til no er: Hr. Jenssen Mala gunfreak19 Bundy Avanore MiSP Swoofah Niskivara Tom waits for alice Pastor Lorentzen The Strategy Player Nordoelum ttt psilocybe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg nominerer Hr. Jenssen Han er å finne overalt på forumet, og er hyggelig og fornufting. Vi har ganske lik spill smak men ikke helt lik. og selv om jeg ikke er ening i at Gothic 2 er bedre en morrowind fortjener han tittelen årets Spillbruker Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Je nominerer Mala. Hyggelig kar, med alltids like oppløftende (eller nedtrykkende) kommentar på lur Go Mala! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nå har ikke jeg vært så veldig tilstedeværende i denne delen av forumet i det siste, men føler allikevel jeg må bidra. Velger derfor å nominere Gunfreak, da han er en av de få i denne delen jeg har litt bedre kjennskap til. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg nominerer Bundy. Massiv kunnskap om alt, absolutt alt her i verden. Èn av disse tingene er spill. Han er best. Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Avanore! Det ville vært mye mindre gøy her uten han, og utrolig mye mindre å irritere seg over! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Skulle gjerne nominert mala selv! Han eier i alt! Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ser at jeg kun kan nomminere en person, men føler at begge disse fortjener heder og omtale. I klart undertall og flaming til tusen, beholder begge to en klar og ikke minst rolig og behersket holdning i mang en post. Dette har i grunn gjenspeilt seg hele året. Nå sist i hva har Vegas me rainbow 6 å gjøre? tråden. All ære til disse to. Hr. Jenssen gunfreak19 Videre ønskes fortsatt god jul og godt nytt år til dere alle. Lenke til kommentar
Doktoren Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Avanore! Han bidrar med mange seriøse og velbegrunnede argumenter og er alltid klar for å hjelpe. + At han er en kjernekar såvidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ser at jeg kun kan nomminere en person, men føler at begge disse fortjener heder og omtale. I klart undertall og flaming til tusen, beholder begge to en klar og ikke minst rolig og behersket holdning i mang en post. Dette har i grunn gjenspeilt seg hele året. Nå sist i hva har Vegas me rainbow 6 å gjøre? tråden. All ære til disse to. Hr. Jenssen gunfreak19 Videre ønskes fortsatt god jul og godt nytt år til dere alle. 7573439[/snapback] Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Eg blir varm om brystet, og det uten alkohol unnabords folkens Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Jeg vil gjerne nominere MiSP fordi han holder styr på the elder scrolls forumet som er en av de forumene jeg er mest aktiv i. EDIT: vil også legge til at han gjør en veldig god jobb Endret 27. desember 2006 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Jeg vil nominere Swoofah. Har et veldig godt inntrykk av han, og så er han en av de mest aktive Final Fantasy-tilhengerne på forumet her og selv om han har vært medlem i flere år nå, så er det i år at han virkelig har begynt å være aktiv. Og jeg syns han virker som en behjelpelig og trivelig fyr som ikke er blant de største bråkmakerne i spillforumet heller. (Og dem er det en del av) Endret 27. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Vil nominere Niskivara. Har ikke vært på dette forumet så lenge, men har intrykk av at Niskivara er en meget intelligent person. Han har bestandig lange, og gjennomtenkte poster som jeg liker å lese. Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tom waits for alice Kjernekar. Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Nominerer klart Pastor Lorentzen - i likhet med en del av de andre som allerede er nominert, er innleggene hans som regel gjennomtenkte og godt skrevet, og han argumenterer godt for seg. For ikke å glemme en skarp tunge når det er på sin plass Endret 27. desember 2006 av cetram Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg nominerer The Strategy Player. Veldig aktiv i forumet, spesiellt Total War-delen. Kommer med fornuftige og informative poster. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Mange som er merkbare her! :!: Lenke til kommentar
slash Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg nominerer meg selv. Kan jeg det? Jeg er hjelpsom, saklig, veltalende, kunnskapsrik og ikke minst fantastisk vakker. Endret 28. desember 2006 av slash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg