ZenCo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hva skjer med Red Hot Chili Peppers nå? Skal de fortsette? Skal de splittes? Har de nevnt noen eventuelle planer? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hva skjer med Red Hot Chili Peppers nå? Skal de fortsette? Skal de splittes? Har de nevnt noen eventuelle planer? 7549008[/snapback] De driver å har turnè nå.. Var i Sverige for ei uke siden ca.. Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Kommer de til Norge? Evt når? Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Hva skjer med Red Hot Chili Peppers nå? Skal de fortsette? Skal de splittes? Har de nevnt noen eventuelle planer? 7549008[/snapback] De driver å har turnè nå.. Var i Sverige for ei uke siden ca.. 7549035[/snapback] Ja, jeg veit... Men etter turnêen? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Trådtarter ber om informasjon om bandets status. Hva man synes om bandet er ikke topic og skal ikke diskuteres her. Vil dere gjøre det så start en egen tråd. Ikke at jeg skjønner hvorfor man skal krangle om musikksmak. Det bryr meg milevis unna hva andre synes om den musikken jeg liker. En bunke poster er slettet. Som vanlig, ikke kommenter modereringen i tråden, det kan dere ta på PM. Geir Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg tror ikke de kommer til Norge. Etter var jeg så, var Stockholm en av de siste plassene de skulle tror jeg. Veldig usikker, er et par måneder siden jeg så det Men hva skjer generelt med RHCP? Endret 21. desember 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå