Bønne Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ser bra ut dette. Om du holder samme kvaliteten som i din andre worklog blir det bra Kommer GARANTERT til å følge med her Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sweet... kommer til å følge med på denne, håper på kvalitet (som du har vist tidligre ) Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Kommer det til å se litt vel glorete ut med alt det på frontpanelet, eller ser det greit ut? Blir liksom ikke enig med meg selv om jeg skal ha den helt clean med bare 2 kontrollerutganger på ene siden foran som ser uorginalt ut, eller om jeg skal dra på med alle de status-symbolene... Noen ideer?? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Alle de statussymbolene var ikke så fint, du bør kun ha to kontroller innganger på fronten, og gjerne de to siste bak Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Er litt enig at jeg skal droppe de statusgreiene. Blir 2 kontrollerporter foran. De 2 siste kommer som dvd-dongle som blir bygd inn i fronten og den andre som en usb-port bak. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Høres veldig lovende ut. Vurdert fjærnkontroll? og kanskje putte kontaktene til joystikkene på baksiden. Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Fjernkontroll blir installert(dvd-dongle), og da med en IP-mod for å skru xbox av/på via fjernkontroll. Tror nok jeg vil ha 2 kontrollerporter foran siden å ha dem bak gjør at ledningene blir for korte. Kunne jo selvsagt kjøpt forlengere, men har ikke sett det på markedet på en stund. Har noen en link?? EDIT: Fant her Da kunne jeg kanskje satt dem bak. Blir jo en del "cleanere" foran. Takker for tips Endret 22. desember 2006 av Zephyr Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Fjernkontroll blir installert(dvd-dongle), og da med en IP-mod for å skru xbox av/på via fjernkontroll. Tror nok jeg vil ha 2 kontrollerporter foran siden å ha dem bak gjør at ledningene blir for korte. Kunne jo selvsagt kjøpt forlengere, men har ikke sett det på markedet på en stund. Har noen en link?? EDIT: Fant her Da kunne jeg kanskje satt dem bak. Blir jo en del "cleanere" foran. Takker for tips 7554218[/snapback] Ledning og loddebolt er jo en mulighet da NP Endret 22. desember 2006 av Klekkus Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Dette blir heftig! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Veldig fint, men kan du ta et bilde av baksiden på dongelen? Den til fjernkontrolleren. Sånn at jeg ser hvor ledningene skal Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Sånn ser det ut Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Flott! Er den riktig vei ja(oppe er oppe og nede er nede, når du liksom monterte den uten å ha vært modda)? Sånn at jeg ikke lodder fra feil retning Tusen takk btw Edit: Gjort det nå, uten den gule kabelen og det funker knall! Så hvis du vil ha en ledning mindre så er det bare å ta vekk den gule kabelen Jeg fjerna dem siden de blir bare brukt til et spill, som du har sånn pistol til. Endret 8. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Kult. *følge med på videre* Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Utrolig. Holdt oss oppdatert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå