TSP Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hei, mine innlegg begynner etterhvert å bli ganske full og det kunne vært kjekt med en liten og rask søkefunksjon nede på siden. Joda, jeg vet at man kan skrive sitt eget navn i "søk etter navn" (elns) på "Søk", men jeg ser absolutt nytten i en slik liten og nett søkefunksjon nede på "mine innlegg" siden og langt flere enn bare meg vil finne en slik funksjonalitet nyttig og tidsbesparende. Det jeg da i tillegg kunne ønske ved siden av søkefunksjonen er et sted å kunne huke av/på om jeg kun vil søke i titlene. Takk. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg er selv for dette, hadde vært kjekt, tok det opp i forumstyret så får vi se hva teknisk svarer Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Vi kommer ikke til å gjøre det i denne versjonen, skulle det komme flere ønsker om det kan det bli vurdert utført i neste versjon av forumet. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. april 2007 Forfatter Del Skrevet 11. april 2007 Det er jo for så vidt fint å høre. Får håpe at flere brukere melder sin interesse i denne tråden, uantsett er jeg sikker på at det er ønsket av en god del. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. april 2007 Del Skrevet 11. april 2007 Dette trengs! Håper det kommer snart. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Du svarte i feil tråd? Uantsett hadde det vært fint med en ny statusrapport. Det er i alle fall godt ønsket fra min side. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 *Rydde opp* Det eneste vi aktivt jobber med å forbedre er forumet søkemotor, ikke noe annet på søkefronten inntil videre. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (Automatisk svar) Saken er nå ferdigbehandlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg