Gå til innhold

Sluttet med WoW og har lagt det for hat-tråden

Anbefalte innlegg

Folk slutter å spille World of Warcraft hver dag. Noen syns de har oppnådd det de ville i spillet, andre blir lei og hopper over til andre spill. Noen blir fryktelig bitre og føler at de må fortelle verden at det er det verste drittspillet de har brukt halvannet år på å spille. Og, det må jo være greit, men trådene ender stort sett opp i krangel mellom den som slutter og de som fremdeles spiller.

Så, her er en offisiell tråd hvor folk kan klage sin arme nød over hvilket nedbrytende, ødeleggende og forferdelig spill World of Warcraft er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kanskje spilt i halvannet år er ikke sikker, og begynner å bli dritalei av samme repeterende greia hele tiden. Kommende ekspansjenspakken inneholder ikke noe som jeg allerede har gjort i spillet før, utenom noen få ideer som ikke byder til videre oppløftning spillet hadde da jeg først begynte. At alt skal ta så himla laaaang tid betyr bare at Blizzard bare tenker penger, de kan jo alldeles ikke finne på noe nytt som byr på spenning og eventyr. Hvis dette spillet kunne vært litt mer singleplayer modus det vil si at objekter kan innfris innen kortere tid så hadde det vært kjekkere å spille, men slik spillet er så føler jeg Blizzard holder meg for narr og sier no-life i trynet på meg.

Lenke til kommentar
Plx get pcynopidoa hit, denne tråden er det absolutte han kan ønske seg til jul.

7536664[/snapback]

Nei, dette var ikke ført opp på ønskelisten.

Uansett, inntrykket jeg får av "jeg digget WoW igår men idag er det ingenting i verden jeg hater mer enn WoW"-menneskene er at selv om de ikke lenger spiller spillet skulle de ønske at de fortsatt gjorde det. Det slår meg også iblant at årsaken til at de sluttet gjerne var press fra andre og ikke deres egene vilje. Da er det ikke rart de føler en slik trang til å fortelle hvor teit og dumt spillet er, det er vel lettere det enn å tenke på hvor gøy det er når de ikke kan spille det.

Å ytre her at World of Warcraft er et teit spill ligger på omtrent samme nivå som å gå inn i et hus som er nymalt i rød farge og fortelle beboerne hvor teit rød farge er.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Diskusjon start! ....

...Folk kan da "kaste bort" livet sitt på det de vil. Foran dataskjermen eller tv-skjermen, eller med venner. Bare folk liker det de gjør så kan de gjøre det de vil (for min del), uten at folk skal rakke ned på dem. :p

Lenke til kommentar

Hvem sier at vi kaster bort livet vårt på å spille wow? De som spiller det på heltid har vanligvis et problem eller så synes dem det er bare veldig kjekt å spille spill. Skal det samme gjelde java-programmerer som sitter å geeker en hel dag bare for å få et script til å fungere? Folk gjør det de mener er kjekt. Mange har forskjellig definisjon på kjekt. Husk: Alle er forskjellige.

Men for all del diskuter i vei så lenge dere ikke kommer med slike dumme påstander som at alle som spiller wow er nerder og kommer aldri til å få seg et liv (ja har faktisk sett en del av de lame postene).

Sist men ikke minst; ja jeg spiller wow. ser det ut som jeg bryr meg hvis der kommer en wannabe pc nerd og sier at wow nerder suger? Who the fuck cares?

Til alle som tror dere er bedre enn wow nerder - tenk litt før dere skriver? Hva i helvete gjør dere bedre enn dem som spiller wow? Det at dere prøver å gjør narr wow folket? Please skjerp dere.

Uansett: mye hat har komt ut, får håpe jeg ikke har skremt for mange.

Lenke til kommentar

er jo sånn det er her på forumet WarpX, en eller annen gjøk har quita så kommer de inn på forumet her å poster "vg sier at WOW er dårlig for deg" og "WOW suger og Warhammer kommer til å bli så mye bedre"

er uendelig mange whine tråder på det formumet her.. bla non par sider så ser du sikkert 5-6 av dem

som tidligere sagt.. quiter dere så betyr ikke det at vi er intresert i å høre whininga deres eller hva faen dere på tunga når dere åpner kjeften... quit and move on.. la oss som liker spillet være i fred uten at dere skal komme med meningløst pjatt...

/care

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

For meg virker det som enkelte våkner en dag og tenker "gresset er grønt, himmelen er blå, WoW suger og det gjør verden og" så slenger de seg på forumet og syter over hvor dårlig WoW er.

2 dager senere våkner de og setter seg ned og spiller WoW og skjønner ikke hva de har gjort.

Så poenget er, WoW hatere er tidligere WoW spillere som er i en slags transe. Enkelte kommer raskt ut av den mens andre blir der så lenge at de tror det er slik den virkelige verden skal være, full av hat mot en CD plate eller 5.

Lenke til kommentar

Jeg har rett og slett blitt lei nå, har ikke rørt spillet på 3 uker. Er liksom ikke så mye å gjøre som ikke er for tidskrevene.

Men blir sikkert litt spilling i fremtiden nå som jeg er skadet. Håper jeg får gnisten tilbake nå som vi endelig er kompiser på samme server. :)

Lenke til kommentar

Jeg har, som det står i siggen, en liten "pause" fra WoW!

Fytti fafo for et drittspill WoW er! Bare idioter som gidder å spille det!!

Haha. Neida.

Jeg ble bare litt trøtt av all rep- grind. I de to første sonene i Outlands blir man introdusert for 4 nye faksjoner. I tillegg har man sannlynligvis måtte begynne å tenke på Aldor/Scryer. Å da er man bare kommet til level 62, ca :D

Menmen. Jeg har logget inn på spilt litt på noen lavlevel alts i 30 minutter her; 30 minutter der. Kos det :)

Lenke til kommentar

Som alle veit:

Vi tar ansvar for egene valg...og det at du startet wow i det hele tatt har bevist at blizzard har god reklamasjon og kan de triks for å oppnå salg i markedet ( gjett hva jeg studerer ^^ )

Og hvorfor syte at wow er dårlig?...du spilte det i et halvt år!

Og dermed ble du lei....Det blir man av nesten ALLE spill...

Så dermed, du vill at vi som spiller ow ennå skal slutte, så følge dit eksempel og få wow nedlagt, slettet fra hukommelsen og heksejage hver eneste blizzard ansatt?....

Du bare lagde denne tråden for å si at wow suger fordi du i et halvt år brukte dine penger på å forsette å spille det... dermed sluttet du, og angrer på at du hele tatt brukte penger på det....gjør vi ikke alle som har kjøpt et spill vi ble skuffet over...^^ ??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...