tepe2 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Har to spørsmål om min nye Nokia N73 Music Edition: 1. Hva skal det lille blå blinkende lyset over skjermen være godt for, og kan det slås av? 2. Kalender og alarmer. På min gamle 6100 kunne jeg lage flere notater med alarmpåminnelse. Disse kunne jeg velge at skulle gjentas hver dag, slik at samme notat/påminnelse tredte i kraft til samme tidspunkt hver dag, med alarm. Kan virkelig ikke det samme gjøres med N73? I så fall hvordan? Kan lastes ned? På forhånd tusen takk Edit- ser punktet med blått lys i annen tråd. Men lurer fortsatt på hva det skal være godt for? Bruker tlf mer strøm hvis jeg slår av? Endret 18. desember 2006 av tepe2 Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det skal vel være en indikator på at telefonen er på, mens skjermen står i svart. Dette kan skrus av i innstillinger, en plass. Den siste kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Det siste kan jeg svare på... -Kalender -Valg -Ny Oppføring -Møte -Blar du nedover, så finner du "Gjenta: Ikke gjentatt". Der kan du velge om du skal gjenta daglig, ukentlig, hver 2. uke, månedlig og årlig. Så joda, N73 kan dette uten 3.parts programvare... Det blinkende blå lyset er som Andreas-J skriver, bare for å vise at tlfen er påslått. Telefonen bruker minimalt mere strøm hvis du skrur av slumremodus ja, men i tillegg får du også skjermsparer med dato/klokkeslett hvis du skrur av da... For å skru av slumremodus: -Innstillinger -Telefon -Display -Slumremodus Av/På Endret 19. desember 2006 av N73_user Lenke til kommentar
tepe2 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Tusen takk for opplysningene. Det med kalenderen burde jeg funnet selv. Men under "Ny oppføring" har jeg kun brukt "Gjøremål", og den har ikke gjenta-funksjon. Så heretter bruker jeg "Møte" når jeg vil ha gjentatte alarmer. Saken løst Lenke til kommentar
nbor Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hei, Er det noen som kjapt kan svare på dette, har søke hele forumet. Jeg skal oppdatere Firmware på min N73 til ME om mulig, men stopper på versjonen som er på 2.XXXX har prøvd nåde med Norsk og Engelsk språk på mobilen uten hell. Help !! Endret 23. desember 2006 av nbor Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Står fremgangsmåte i tråden "Nokia N73 Diskuter den her!" (starter nederst på side 97)... Endret 23. desember 2006 av N73_user Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hei, Jeg benytter sjansen til å stille noen spørsmål jeg også. Vurderer å kjøpe en Nokia N73 ME. Har en 6680 som begynner å bli sliten. Hva slags fordeler og ulemper er det med N73 ME for en som har hatt Nokia de 7 siste årene? Hvordan er batterikapasiteten? Hvordan er tastene i forhold til 6680? Hvordan er skjermen? Sterk? Svak? Jeg har en "plastikk-fantastik"-følelse av min 6680. Den har begynt å sprekke opp i toppen(!).. Hvordan er N73 ME på det punktet? Er den av kvalitet? Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 LØP Å KJØP! Jeg hadde også en 6680 før jeg gikk til innkjøp av N73. Oppgraderte denne til ME, når FW var tilgjengelig. Eneste ulempen i motsetning til 6680, synes jeg er joysticken (for denne er ikke spesielt god). Batterikapasiteten er bedre enn 6680. Ved lite/moderat bruk går det 3 dager mellom hver lading. Hadde vel 6680 i knappe 2... Tastene er mindre, men disse venner du deg fort til. Skjermen er mye bedre enn på 6680 ihvertfall. Byggekvaliteten kunne vel vært bedre, for det er fortsatt plastikk... Fordeler : mindre, lettere, større internminne, bedre mp3-spiller, bedre kamera, etc., etc.... For å si det sånn: fordelene er flere enn ulempene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå