Spirre Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 en kamerat av meg har et logitech x-530 (tror det er det settet i alle fall, 5.1 til ca 800) det er kobla til at audigy se lydkort. problemet er som følger: han opplever stadig vekk smell i høytalerne, omtrent som når du skrur volumet høyt og tar på jack pluggen. men det virkelig rare er at han får inn noe vi tror er russisk radio på dette settet. det er kobla til pcen sef, han opplever dette ofte, har hørt det selv også, og ikke minst så skjer det når han ikke er kobla opp mot internett. hva i huleste er i veien? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Sjekk denne tråden. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Jeg lukter støy på ledningen/strømnettet. Kanskje på tide å investere i en filterboks mot elektrisk støy? Dog, prøv å skru av alle elektriske apparater i nærheten for å sjekke om det er de som genererer støyen (ikke PC'en seff). EDIT: argh. kanskje på tide å lære seg touch... Endret 18. desember 2006 av Mads-b Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 sliter med samme greia... er bare å skru lyden litt opp, eller å skri av anlegget om natta jeg trodde jeg fikk inn tyske radiosendinger om å bombe norge... men så ble det avbrutt av fransk #"#¤"!#"¤%& opera.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå