snurre1 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg skulle gjerne ha tak i et redigeringsprogram som er på norsk. Det behøver ikke nødvendigvis være et gratisprogram. Er det noen som har et forslag. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Adobe Photoshop kjem på norsk, men det koster og rundt 8000kr. Photofiltre er eit gratis alternativ; sjå artikkel på Hw.no. Kan vere Gimp kjem på norsk òg, men det er eg ikkje sikker på. Lenke til kommentar
ahaf Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Adobe Photoshop kjem på norsk, men det koster og rundt 8000kr. Photofiltre er eit gratis alternativ; sjå artikkel på Hw.no. Kan vere Gimp kjem på norsk òg, men det er eg ikkje sikker på. 7524883[/snapback] Joda, Gimp er oversatt til norsk. Når det gjelder Photoshop så får du den enklere Photoshop Elements til en langt hyggeligere pris en Photoshop CS2. Lenke til kommentar
snurre1 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Adobe Photoshop kjem på norsk, men det koster og rundt 8000kr. Photofiltre er eit gratis alternativ; sjå artikkel på Hw.no. Kan vere Gimp kjem på norsk òg, men det er eg ikkje sikker på. 7524883[/snapback] Photoshop Elements 5.0 har jeg, men jeg har ikke observert at dette programmet finnes på norsk. Poenget er at programmet må være på norsk. Jeg kan gjerne betale rundt en tusenlapp for det. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) PS Elements får ein so vidt eg veit ikkje på norsk nei, det ligg iallfall ikkje på nettbutikken til Adobe i norsk versjon. Svensk er det næraste. Du får prøve Gimp eller Photofiltre, som begge er gratis. Endret 18. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
snurre1 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Adobe Photoshop kjem på norsk, men det koster og rundt 8000kr. Photofiltre er eit gratis alternativ; sjå artikkel på Hw.no. Kan vere Gimp kjem på norsk òg, men det er eg ikkje sikker på. 7524883[/snapback] Photoshop Elements 5.0 har jeg, men jeg har ikke observert at dette programmet finnes på norsk. Poenget er at programmet må være på norsk. Jeg kan gjerne betale rundt en tusenlapp for det. 7526929[/snapback] Gimp dropper jeg, den skal være tung å lære seg har jeg hørt. Har lastet ned Photofiltre norsk versjon. I tillegg følger det med en norsk enkel brukerveiledning. Dette ser bra ut. Kan prøve en måned gratis. Etter dette koster programmet 25 Euro tror jeg det var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå