Asaf_p Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg søker et program til å lage slideshow av bilder med musikk og overganger, som kan eksporteres rett ut til avi eller mpeg Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Søkefunksjonen er ganske fin... (Det har vore nokre liknande trådar før.) Microsoft Photo Story (kanskje, er ikkje sikker på kva format det kan lagre i), Photodex ProShow og videoredigeringsprogram som Windows Movie Maker er nokre alternativ. Redigert: Og Picasa. Endret 17. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Asaf_p Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Men jeg finner ingen tilsvarende på forumet. Jeg er på jakt etter et program som gjør det samme som Win Media center f.eks. At den legger inn overganger selv. Zoomer seg inn i bildene for å skape mer liv osv. Slik at jeg slipper å legge inn overgang mellom alle de 1000 bildene jeg har Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Picasa gjer det iallfall, og det ville overraske meg om ikkje program som ProShow og Photo Story og kunne leggje til overgangar automatisk (og sikkert med meir kontroll enn Picasa der ein ikkje kan bestemme noko som helst trur eg), då dei er program for å lage slideshows. Begge to har vorte nemnt fleire gonger tidlegare her i forumet, det er difor eg veit om dei. Endret 17. desember 2006 av incanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå