Gå til innhold

Rainbow Six: Vegas - "All show, no go?"


Anbefalte innlegg

Joda, som topicen sier syns jeg Rainbow Six sliter noe utrolig med ytelsen. Vil derfor gjerne høre om det er flere som sliter med dette, eller bare jeg? Har siste patchen, drivere, DirectX osv, men fortsatt en relativ laber ytelse. Det merkelige er at det ikke virker assosiert med hva som skjer på skjermen, øyeblikk med masse grafikk (les:detaljer) og flere fiender kan gå helt glatt, men å gå i ganger med mye lys kan gå utrolig tregt - 10-15 FPS.

 

Sitter på et Radeon X1900XT, E6600 og 2Gb ram - ergo ville jeg mene at maskinen skulle takle det pent. Har da virkelig spilt spill som krever mye mer både penere og glattere.

 

Kom gjerne med tips og triks på ting som kan heve ytelsen, har dog nesten spilt gjennom hele spillet, men har store planer om å gjøre det en gang til.

 

Mvh Stikk

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ytelsen og kræsj i multiplayer trekker mye ned for min del også.

Kjører 1024x768, uten v-sync, shadows og blur på medium. Resten er påskrudd. Dette med 1,01 patch og defragmanterte disker, da klarer jeg å holde meg over 30fps de fleste steder.

Se profil for specs.

 

Noen som vet om det går ann å gjennopplive folk i multiplayer coop, på samme måte som i singelplayer delen?

Lenke til kommentar
er visst no problemer med ATI kort ettersom Vegas benytter seg av shader 3.0 noe visstnok ATI har vært treige med å putte i kortene sine.

7523402[/snapback]

 

Nei... Elsker slike kommentarer dratt ut av intet. Det har vært Shader 3.0 støtte siden X800 serien.

 

Jeg har lest litt rundt, og ytelse problemene er vist sterkt relatert til det faktum at R6 ble utviklet for Xbox 360. Ergo er det konverteringen som har gått skeis.

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har et problem med R6V.

 

Når jeg har spilt en liten stund blir alt plutselig helt svart, men HUD`en er fortsatt der.

Jeg kjører spillet helt glatt med alt på fullt, bare for å få sagt det :D

7532562[/snapback]

 

Hvilke skjermkort har du?

Mulig at det kan ha noe med shader 3.0 å gjøre, hvis ikke skjermkortet støtter det fullt ut.

Lenke til kommentar

Har lest enda litt mer, virker som det er mer og mer i dette med Xbox 360. Beklageligvis er det vist ikke så mye de kan gjøre med det slik jeg har skjønt det. Litt kjedelig at et så bra spill skal bli ødelagt av en så grov feil.

 

Har prøvd å sette ned på innstillingene, men med samme resultat. Skal bare for moro skyld prøve med et ekstra skjermkort (Crossfire), men har mine tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...