Melvin Snerken Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Hei! Er ute etter det beste skinet man kan få til XP som ligner på Windows Vista. Noen som har noen? Også, hva er WindowBlinds XP? Har sett det på DA, men skjønner ikke hva det er, betyr det skins til xp eller noe? Er dette et skin til XP? Takk Edit: Har googla det, men hvet ikke hva jeg skal tru eller ta Endret 16. desember 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Mit Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) WindowsBlinds er et program som gjør at du kan legge til mengder skins i Win XP, fungerer veldig bra og anbefales om du ønsker forandring Jeg har lenge leta etter det beste Vista-skinnet sjøl og komme over noen jeg er fornøyd med, et av de jeg synes ser best ut er Royale Vista (ellerno), har kun sett et screenshot av det, får alltid en feilmld. under instalasjon. Det er mange skins her: http://wincustomize.com/Index.aspx Og ja det du har finne der er et skin til WB, så meget bra ut, takk for link Endret 16. desember 2006 av Mitjmannen Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 WindowsBlinds anbefales ikke. Dette er et program som ligger og kjører ssamtidig med UXtheme filen til windows som styrer det med skins. Jeg vil anbefale Vista Transformation Pack 4.0 jeg har brukt denne selv før og nr bruker flere av vennene mine den og har ikke gjort pc'ene noe tregere eller ustabil. Hvis du har flere spm så kan du jo stikke innom deskmod tråden vår. Ligger link i signaturen hvis du ikke finner den i Windows kategorien. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Vet ikke hva jeg skal tru om WindowBlinds her men... Vista Transformation Pack 4.0 virka konge Men er det lett å avinnstalere? kan man foreksempel bytte skin i Display Properites? Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 16. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg brukte WindowsBlinds, og da gikk pcen min mye tregere. Og etterhvert sluttet det å virke helt plutselig, så det er ikke helt til å stole på. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hva bør jeg svare her? Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hva bør jeg svare her? 7520129[/snapback] Det lurte jeg og på først, så jeg bare gikk for det øverste, men så viste det seg at det ikke virket etter restart, så da måtte jeg kjøre greia på nytt igjen, og da tror jeg (mener det var det jeg gjorde) jeg valgte den andre, og da funket det som bare f... Det ser altså vakkert ut Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Selv valgte jeg den øverste (mener jeg) og det funket smertefritt for meg. Dette gjelder også de jeg kjenner som prøvde det... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hvis du vil ha Vista skin kan du jo bare installere Vista. Dog er det nok ikke helt utviklet. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Selv valgte jeg den øverste (mener jeg) og det funket smertefritt for meg. Dette gjelder også de jeg kjenner som prøvde det... 7520183[/snapback] Jäg tar den överste.. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hvis du vil ha Vista skin kan du jo bare installere Vista. Dog er det nok ikke helt utviklet. 7520187[/snapback] Da er det jo litt smart og bare slenge på en komplett vista skin. Så slipper du alle beta feilene til Vista. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Hva er dette? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Det kommer til og komme opp en sånn dialog boks fra windows om at noe filer er blitt endre og om du vil gjenopprette de orginale. Dette skal du takke nei/ta cancle på etter det har gått ca 1 min... Edit: Leif var innom... Endret 17. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Så vidt jeg vet er eneste måten å få et "skikkelig" Vista-skin til XP (med korrekt startknapp, gjennomsiktige rammer osv.) å bruke WindowBlinds. Ifølge wikipedia skal visst nok vista transformation pack kunne jobbe sammen med windowblinds for å i et skikkelig vista-look. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Har selv bruket Transformation pack og jeg hadde allt det du nevner. Du får også Vista startup skjerm. Er så godt som likt som vista... Edit: Fikk du det til kezoom? Endret 17. desember 2006 av thomas ll Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 thomas ll: Er du sikker på at du ikke bruker WindowBlinds da? . Prøver bare å finne ut av dette, og alt jeg finner på nettet sier at man må bruke WindowBlinds for å få gjennomsiktige rammer. F.eks. denne tråden. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Er ganske sikker på dette dravisher. Snakket nettopp med en kompis som bruker Vista Transformation Pack for og bekrefte dette og han har gjenomsiktoge rammer... Og bruker ikke wb. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Edit: Fikk du det til kezoom? 7520701[/snapback] Oh Yeah Tusen takk for hjelpen thomas ll Jeg har ikke gjennomsktig start meny.. Edit: Noen som har den fjellbakgrunnen til Vista? Endret 17. desember 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Screenshot Noen som har denne bakgrunnen og kan gi meg den Endret 17. desember 2006 av kezoom Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2006 Edit: Fikk du det til kezoom? 7520701[/snapback] Oh Yeah Tusen takk for hjelpen thomas ll Jeg har ikke gjennomsktig start meny.. 7522379[/snapback] Google TransMenu, og du finner en liten .exe-fil som du legger i oppstartsmappen din. Den gjør at start-linjen blir halvtransparent, slik at du kan skimte bakgrunnen og vinduene som ligger under Bruker den selv BTW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå