m0zzdart Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Er dere spillegale cs spillerne iritert nå? siden steam serveren er nede p.g.a storm? ^^ Som de fleste sikkert har fått med seg, har det vært umulig å logge seg på Steam i hele dag. Dette skyldes et massivt uvær som har rystet Seattle i løpet av natten og i dag, og som til nå har krevd fire menneskeliv. Som følger av dette er bortimot en million husstander nå uten strøm. Typisk nok befinner servermaskinene som styrer selve innloggingen til Steam seg i nettopp Seattle, og strømmen er ikke tilbake før det verste uværet har gitt seg, noe det ikke har gjort foreløpig. I følge den amerikanske avisen Seattle Times kan det ta opptil fem dager før alle områdene i og rundt Seattle er tilkoblet strøm igjen. Skal vi tro det som står på CPLs offisielle IRC-kanal, vil turneringen gå som normalt uten noen forsinkelser. SENESTE OPPDATERING: Flere personer ser nå ut til å komme seg inn og det kan se ut som man nå har fått strøm på serverne. jeg er små irritert, siden jeg har fri helg og ikke kan spille Endret 15. desember 2006 av m0zzdart Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) stormen roer seg sannsynligvis i løpet av natten. "det er allerede lagd en lignende tråd" https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=682159 kanskje se litt etter neste gang før du lager en ny tråd ? Endret 15. desember 2006 av KRAFortune Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Fanken!! jeg å non kompiser har samla oss får å ha lan også skjer dette! Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Da stenger vi denne til fordel for tråden KRAFortune linker til. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg