Zethyr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er det noen som har noen innspill å komme med mtp hva slags tilskudd som for eksempel CLA, ThermoSyne og denslags som faktisk hjelper? Eller eventuelt hvorfor de ikke hjelper/ikke er verd pengene? Jeg er fullt klar over at et sunt kosthold med et kaloriunderskudd og litt trening hjelper mer enn nok, og jeg lager ikke denne tråden for å få høre ubegrunnet propaganda hverken for den ene eller andre siden. Jeg lager denne for å få høre om erfaringer, bevis og vurderinger om/rundt/ved disse forskjellige produktene. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har ThermoSyne og dette var 299 kr rett i søppla;) En stor kaffekopp fungere like bra, uansett når jeg deffer tar jeg en halvtimes kardioøkt før frokost, og dette fungere strålende. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har ThermoSyne og dette var 299 kr rett i søppla;) En stor kaffekopp fungere like bra, uansett når jeg deffer tar jeg en halvtimes kardioøkt før frokost, og dette fungere strålende. 7511386[/snapback] Enig der, kosttilskudd som er lovelig er bare unyttig. Kopp kaffe og litt sterkt krydder til maten funker i massevis. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Tullprat. Husk at bruken av kosttilskudd i stor grad er individuelt. Jeg vil anbefale deg å prøve Thermosyn, det fungerte kjempebra for meg. La meg minne deg på TN.no sin julekalender, kanskje du er heldig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Brukte diet capsules sist jeg deffet. Men det er egentlig vanskelig å si hvor mye de hjalp meg i forhold til alle de andre tiltakene jeg gjorde med kostholdet på den tiden. Men tviler på at det var så veldig mye hjelp i det. Litt av selgepunktet for at jeg kjøpte det var at en kapsel inneholder 60 mg koffein, så det var greit å ta når jeg ikke orket og lage kaffe, men var trøtt. Endret 16. desember 2006 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå