Bønne Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Her er altså kommentar tråden. Link til workloggen finner du her Kom gjerne med kritikk, men la det være konstuktiv kritikk Sponsorer: Vendur sponser med valgfrie varer til 200 kroner. Tusen takk til Vendur Endret 5. januar 2007 av eewar Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hei. Artig om du finner på noe som skiller akkurat DITT kabinett ut fra mengden! Stå på, og lykke til Goscinny Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Jo takk. Jeg vurderer å lakkere Tux på siden, siden det er Linux jeg bruker. Jaja, nå har jeg nettop lakkert fronten i matt sort. Skal legge ut bilder etter at det har tørket helt Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Får vi se noen bildeR? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Ja, men jeg mener jeg skrev at jeg ikke finner kabelen til kameraet =/ Skal se hva jeg kan få tatt med mobilen(2mp). Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 En worklog uten bilder er så og si null verd, eewar. Selv bilder tatt med mobilen din hjelper veldig - iallfall inntil videre Goscinny Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Ja, og derfor skal jeg legge ut bilder nå EDIT: Nå er det update, MED bilder Endret 17. desember 2006 av eewar Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg digger tux Hvilket OS kjører du da? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Ubuntu dapper drake Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Kjøpte sølv krom lakk i dag. Skal ha det innvendig i stedet for matt gull, samme gjelder bryteren. Jeg regner med at kabinettet er ferdig til nyttår om jeg jobber såpass som jeg har gjort de siste dagene Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Nå har jeg kjøpt mer lakk Men det blir ikke jobbet noe i kveld, har ikke tid Jaja, fælt så lite kommentarer det var her Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg tviler på at jeg gidder å skrive så mye worklog om ingen kommenterer. Kun sluttresultatet vil da bli postet Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Du har jo nesten ikke postet worklog! Vi kan da ikke sitte å kommentere det samme hele tiden? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg har jo ikke fått en eneste kommentar på arbeidet... Jaja, kanskje det kommer siden du faktisk postet her Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Flott! Gleder meg! Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 1. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2007 Nå har jeg vært på fjellet en stund, men jeg regner med at jeg får jobbet litt til i morgen. Jeg har et lite problem jeg skulle ha fikset, og det er at i PSUen har jeg kuttet et lite hul en gang, og det vil jeg helst ha fikset=/ Noen tips? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=118613 Du burde lage ett hull helt neders og sette ett slags gitter der, trur det ville sett kult ut Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Ja, jo, det er godt mulig. I så fall setter jeg inn en Mist 19db 80mm vifte bak Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Vis ikke 2 mindre vifter da...blir mer kjøling det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå