LianLidude Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hei Har netopp gått til anskaffelse av Icemat Siberia headset og X-Fi Fatal1ty FPS lydkort. Problemet er at jeg ikke får noe liv i microfonen til de applikasjonene jeg bruker, MSN ventrilo etc. Når jeg justerer innstillingene i MSN får å snakke med andre brukere får jeg ingen respons på den der volums søylen og ingen respons generelt til andre ting. Når jeg prøver mictestingen på verntrilo der man kan høre hvordan man selv høres, hører jeg bare svak susing. Dette gjelder da "line in/mic in" bakpå selve lydkortet. Når jeg flytter micen til frempå modulen som følger med lydkortet og skrur volumet til mic og headset opp på max kan jeg høre meg selv klart og tydelig, men får altså fremdeles ingen reaksjon i MSN og ventrilo eller andre micbaserte programmer. Noen som vet noe om dette ? Det skal nevnes at før dette anlegget brukte jeg Plantronics DPS 500 med USB og innbygget lydkorte, og hadde da ingen problemer med micen. Endret 15. desember 2006 av LianLidude Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Ingen som vet Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Ser at bass og diskant står på lav, og jeg får ikke til å endre på dem, kan dette være problemet ? Endret 17. desember 2006 av LianLidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå