CamCorders Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Gled dere! Adobe har i dag sluppet sin betaversjon av Photoshop CS3!! Photoshop CS3 Beta Lenke til kommentar
Faris Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Artig! Eneste store nyheten er vel "Adobe Device Central" hvor man kan lage innhold tilpasset mobiler o.l. og støtte for Vista. Lenke til kommentar
Bilge^^ Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 lærern min sa noe artig ang. denne nye beaten. Hvorfor kan de ikke bare oppgdatere CS2 versjonen, isteden for å lage helt ny versjon med så få, nye verktøy? ...jo, altså de skal jo tjene penger? ;D Lenke til kommentar
maxM Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det har jo kommet en del updater til CS2, hvertfall på starten. Men hvis programvaren forandres for kraftig må man gi ut nye versoner. Så klart veit ikke jeg om dette er tilfellet her. Jeg gleder meg til det nye designet også, ikke store forandringer men tollbar blir hvertfall en lang rad isteden for to korte. Når InDesign og Audition blir oppdatert håper jeg man fjerner problemet med av CS indd. filer ikke kan leses i CS2. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 lærern min sa noe artig ang. denne nye beaten. Hvorfor kan de ikke bare oppgdatere CS2 versjonen, isteden for å lage helt ny versjon med så få, nye verktøy? ...jo, altså de skal jo tjene penger? ;D 7506547[/snapback] Det kan være en måte å se ting på - en annen er at det faktisk er en verdifull oppgradering for de som sitter med Mac med Intel-prosessor (ytelsen vil etter sigende bli kraftig forbedret). Svarer ikke nyhetene til prisen for deg er det bare å hoppe over denne versjonen Mvh Kjetil Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva er en beta-versjon? Prøve? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja, det er ein versjon av programvara som ikkje er heilt ferdig. Slike vert ofte lagt ut for gratis testing. http://en.wikipedia.org/wiki/Beta_software Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Bruker det nå og det er genial. Quick Selection tool og Smart Filters er fantastisk Lenke til kommentar
whoi Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hvor fant du det? Jeg ser det ikke på den beta sida. Er det gratis å prøve for alle, forresten? Edit: Det er visst ikke gratis for alle nei. Da kan det være det samme Endret 15. desember 2006 av Blurpy Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Fyrste CS3 Killer tip frå Matt Kloskowski: http://www.photoshopkillertips.com/archives/242 Lenke til kommentar
maxM Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 CS3 Beta er bare for di med en gyldig CS2 verson. Og selv om du har CS2 betyr ikke det at du kan få prøve CS3 Beta Lenke til kommentar
Robertarg Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Noen som vet noe om når Adobe vil komme ut med en fullversion av Photoshop CS3? Takk! Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg tok et lite søk og da fikk jeg dette: Adobe plans to release Photoshop CS3 final in the second quarter of the upcoming year. http://news.softpedia.com/news/Download-Ph...day-41741.shtml Mulig det er kommet noe eksakt dato. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 CS3 Beta er bare for di med en gyldig CS2 verson. Og selv om du har CS2 betyr ikke det at du kan få prøve CS3 Beta 7511195[/snapback] Hmmm... jeg hadde ingen problemer med å laste ned fra Adobe, installere og starte uten å angi noe serienummer. Eneste aberet er at man visstnok kun får 2 dager å teste på. Lenke til kommentar
maxM Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hvis du hadde hatt en lovlig verson med CS2 kunne du hatt det så lenge du ville. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Det var vel berre fram til den endelege versjonen vert slept? Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Du kan uansett fritt prøve CS3 et par dager ( bare for å sjekke ut de nye funksjonene), selv om du ikke har noen lisens fra før av. Lenke til kommentar
apwr Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg gleder meg til det nye designet også, ikke store forandringer men tollbar blir hvertfall en lang rad isteden for to korte. Man kan velge, enten to som før eller én. Lenke til kommentar
PeeJay Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Rename application.sif til application.xx i AMT-katalogen, så virker den hur lenge som helst. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Prøvde det ut litt. Merket ikke så mye forskjell, men den nye RAW editoren var jo mye bedre da. Og jeg liker faktisk single toolbar også til nå. Den nye magicwand funksjonen kunne vært bra, men av en eller annen grunn så er den alt for sensitiv(greier ikke å få stillt den ned til noe brukbart heller) Men fikser de opp det kommer det definitivt til å bli et nytt favortittverktøy. Ellers så har jeg opplevd litt bugs(plutselig så forsvinner brushes), men det må man jo nesten bare regne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå