Dotten Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 I år vil dere brukere få lov til å stemme på hvem dere mener er "årets moderator". Det har tidligere vært lignende avstemning for 2004. Reglene er få og enkle; 1. Kun en nominasjon per bruker. Nominer den mod/admin du mener fortjener tittelen mest. Er din favoritt nominert så ikke nominer din nr.2. Vi behøver ikke listefyll. 2. Baser deg på det som er skjedd i 2006, noe som egentlig sier seg selv. 3. Begrunn din nominasjon. Ubegrunnede nomineringer vil bli ignorert. Værre er det ikke. Nomineringen varer frem til 1.januar. For komplett oversikt over "årets xxxx 2006" konkuranser/avsteminger så Klikk her De nominerte er; Aalton Alastor B-real Darkness Dotten Enden Jarmo Nordoleum Orresnei Oysfaerg Psilocybe Rikky RobbieDeluxe Simen1 SnowDOG_ Tom Waits for Alice ttt Ueland Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg nominerer b-real. Dette pga. innsatsen han har gjort, og gjør for å holde det ryddig i OT-baren og SO spesiellt. Jeg synes hvertfall han har utpekt seg bra der. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg nominerer Ueland, fordi han klarte å gi meg advarsel pga. jeg aldri hadde hørt om "Reffering logg" eller hva faen det heter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg nominerer Dotten, for at han er flink å lage samletråder, skriver morsomt og generelt gjør en veldig bra innsats på forumet For ikke snakke om at han kanskje reddet livet til Redline, som i bunn og grunn burde kvalifisere til årets forumhelt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 For ikke snakke om at han kanskje reddet livet til Redline, som i bunn og grunn burde kvalifisere til årets forumhelt 7506006[/snapback] Hvordan da? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Siden Dotten allerede er nominert, så nominerer jeg jarmo. Jeg syns det er flott med en moderator som er aktiv i tråder uten at andre må "ta hensyn til" at han er moderator. Spesielt i OT-baren. Sipi, les bloggen som er i signaturen min. Endret 15. desember 2006 av Redline Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Jeg nominerer vedkommende i signaturen min jeg. Begrunnelse: Han har alltid en grunn for sine handlinger, han handler sjeldent/aldri på grunnlag av dagsformen og tar alle hendvendelser seriøst uansett opphav. Og dessuten så har han programmeringserfaring. Uansett ,jeg syns vel egentlig bare han er jævlig fornuftig. Endret 15. desember 2006 av chills Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Les her. Du skjønner hva jeg mener med forumhelt når man leser gjennom kommentarene Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg nominerer Dotten, for at han er flink å lage samletråder, skriver morsomt og generelt gjør en veldig bra innsats på forumet For ikke snakke om at han kanskje reddet livet til Redline, som i bunn og grunn burde kvalifisere til årets forumhelt 7506006[/snapback] Takker for rosen. Når det kommer til Redline så er jeg ingen helt. Jeg ville sikkert aldri skrevet en blogg om det om det ikke rammet meg selv først. Noe å tenke på faktisk. Da er menn som Trond Viggo Torgersen viktigere å dra frem, som gjør slikt (Den journalisten som skrev den artikkelen tror jeg at jeg skal saksøke for plagiat mtp overskrift ). Ikke er dette noe som har med jobben som gjøres som moderator heller Jevnt over vil jeg si det er vanskelig å plukke ut en moderator. Vi er et team og således ikke sterkere enn det svakeste ledd. Det finnes andre moderatorer enn meg der ute som har lagt inn en langt større innsats og som har stått på til alle døgnets tider (eksempelvis Jarmo, Psilocybe og Jankee). Og som også er langt bedre "rollemodeller" (Eksempelvis Tom Waits For Alice). Å plukke ut en ville jeg aldri klart, endel mods er jo i deler av forumet som jeg sjeldent besøker. Men jeg skal ikke virke for utaknemlig for nomineringen, det er uforskammet Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg vil nominere Rikky! Gode moderator, aktiv, seriøs, dog med humor! Holder blant annet musikk-forumet rent og pent... Flott jobbet så langt, Rikky! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Synd at man ikke kan nominere seg selv. Ser at en del allerede har blitt nominert og ikke jeg. Samtidig innser jeg jo at TWFA, Dotten og noen av de andre er på et helt annet nivå enn meg. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Synd at man ikke kan nominere seg selv. Ser at en del allerede har blitt nominert og ikke jeg. Samtidig innser jeg jo at TWFA, Dotten og noen av de andre er på et helt annet nivå enn meg. 7506358[/snapback] Ntåååå daaakar!! Vi liker deg og!! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Nominerer oysfaerg, rett og slett fordi han er utrolig tøff, og kunnskapsrik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg nominerer Orresnei, fordi han sa at han skulle begynne med mer skole men klarte ikke å holde seg borte, og kom igjen og ble moderator igjen. Knakande god kar med nok guts og intelligens til å komme seg tilbake til forumet. TWFA og Simen1 kommer nok litt etter. Lenke til kommentar
master air Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg velger å nominere Simen1 på grunn av alle hans innformative innlegg. Han har alltid noe vettugt å si, bare synd at jeg ikke alltid forstår hva han har skrevet. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Jeg vil nominere Simen1 fordi han stortsett alltid kan komme med gode argumentasjoner, og klarer å tenke igjenom det meste han poster. Edit: For sen. Endret 15. desember 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 psilocybe fordi ironien hans er så grævla morsom + at det er like morsomt når folk ikke skjønner den Skulle gjerne nominert Aalton og, fordi han er en ung overbevisende moderator og supert menneske, men kan desverre bare nominere én. *snufs* Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Ville nominere Dotten, men han er visst nominert allerede...så da...er det greit. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg ser ikke enden noe sted. Han er for det meste overbærende med oss WDS-ere. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 15. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Jeg nominerer Aalton, fordi han noen ganger holder oss litt skinnet i kaféen samme med hans sidekick Kine "Mørkets Fyrstinne" Darkness. Tror kanskje jeg nominerer Darkness isteden for Aalton, da hun er i Bergen nå, og har sjansen til å komme å betale meg penger for at jeg nominerte hennes. Kom deg på IRC da, Odden. (denne posten har ikke blitt klarert med, Aalton) Endret 15. desember 2006 av Løvskogen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg