-Shark- Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Opprette en kommentar-tråd? Det siste kabinettet velger du ikke, det er såå st***. Da er nr 2 bedre. Men ingen av dem er noe særlig kvalitet.. Men hvorfor bruke penger på nytt kabinett? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hva er det egentlit du skal moddE? Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hva er egentelig det lille prosjektet om du ikke skal modde eller noe? Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Lurer jeg også på. Å bytte deler i maskinene kalles ikke case-mod. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Spar ukelønna di du, og kjøp deg en is når våren kommer Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Hva er egentelig det lille prosjektet om du ikke skal modde eller noe? 7492472[/snapback] Lurer jeg også på.Å bytte deler i maskinene kalles ikke case-mod. 7493363[/snapback] Han har jo aldri sagt at han skal casemodde heller? Man _må_ ikke modde for å lage en arbeidslogg. On topic: Lykke til Endret 13. desember 2006 av galskapen Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=680078 Har nå blitt bedt om å lage en logg her og,som jeg tidligere hadde gjort,men glemte å sende innlegg seff,så denne gangen skal jeg gjøre det Kommer mer info senere i dag,nå har jeg nøtt på skolen sånn jeg møter opp tidsnok til tentamen Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kaller dette et lite prosjekt fordi jeg ikke skal skifte bare noen smådeler nå ialefall Som dere ser på linken har jeg da tenkt å skifte høytallere,mus og kabinett etterhvert som jeg har råd,laga denne tråden igrunnen for å få råd om stillige og ikke altfor dyre kabinett,kanskje linker til andre enn komplett og microplex som selger det her til lands,musa har jeg bestemt meg for blir en Logitech G7 hvis det ikke er noen som kommer med dokument som viser den ikke er så god,vill helst hvis noen kommer med kvaliteten er dårlig komme med litt mer enn det,fordi vill ha en begrunnelse,på denne måten luker man bedre bort de som ikke vet,bare skriver for å få innlegg Ellers så er ikke Høytallere helt bestemt,men tror det blir en av Logitech høytallerene jeg har linka til,men her er jeg åpen for forslag som ikke overskriver 2300kroner,vill helst ha link da Ellers som sagt bare å komme med forslag om et fint kabinett med gode kvaliteter,vill der og ha link Takk for svar Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Altså, skjønner ikke helt poenget med å opprette en "worklog" for å få råd om hvilket kabinett og hvilken høyttalere du skal kjøpe til maskinen din. Da burde du helelr poste et innlegg i henholdsvis kabinett og lydkort&PC-høyttaler kategoriene, tror du ville fått bedre svar på det der. Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kan godt hende det,men poenget var og å ta bilder av det ferdige resultata da Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det kan du jo gjøre når du er ferdig. Men det er unødvendig å lage worklog bare du skal bytte mus, høyttalere og tastatur. Det finnes egne forum for slikt Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 lydkortet har jo også en del å si når du snakker om lyd da. Så kjøp et X fi lydkort Lenke til kommentar
Alucard90 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har sagt at tastaturet er helt greit,men sa og at jeg skal skifte kabinett,sånn maskina blir litt styla da Les alt før du bedømmer Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 En grei maskin det der Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Å skifte kabinett til et opphora raidmax er ikke å "style" pc'en. Men men, din "worklog". Lenke til kommentar
martbo Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har flyttet alle kommentarene fra hovedtråden og hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå