Nastro Azzurro Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 http://www.gamersmix.no/art/3267 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Herregud Sony! Det neste blir vel at de dropper PS3 i Europa! Sony driter seg så hardt på draget! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Forundrer meg ikke om dette hender. Jeg har mistet all tiltro til det Sony sier for lenge siden. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dette har jeg trodd helt siden mars-annonseringen. Grunn? Det er dumt å lansere en konsoll på våren, da markedet er større på høsten. Det samme skjedde med PSP. Så jeg ville ikke blitt overrasket. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 High placed sources within the industry have already been tipping April as a more realistic launch window the for console. But a source has told CVG that a PS3 delay as far back as September 2007 is now far more likely, pointing the finger of delay at - yes you guessed it - "component shortages". And let's face it, you don't launch a console in summer. Uffdå... Lenke til kommentar
hsds Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvis dette stemmer er det ikke lenge igjen til Sony kan bare droppe hele lanseringen i Europa.. Fy fader som de guttungene styrer på.. De må skjønne at for å kunne konkurrere må du ha et produkt ute som man kan konkurrere med! - hsds Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg hater Sony. Til og med Sony Online Entertainment er crap! Ødelegger SWG på den måten de gjør Er egentlig blitt litt bedre nå da, men Hysj... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Trøster oss om at spillutvalget er bedre da...om det viser seg å vee tilfellet selvfølgelig. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Nei, og nei. Hvis dette er tilfellet må jeg nesten kjøpe Wii i mellomtiden Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Nei, og nei. Hvis dette er tilfellet må jeg nesten kjøpe Wii i mellomtiden 7492057[/snapback] Wii skal eies uansett! Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Om dette er tilfelle vil jo Sony selvfølgelig benekte dette lengst mulig for å forhindre at potensielle kjøpere skal gå lei av å vente, og kjøpe en 360 eller Wii i stedet for. De vil tape stoooooore summer om dette viser seg å stemme. Mulig vi da vil se slutten for Sony som et selvstendig selskap. BR vil ikke kapre den kundemengden Sony er avhengig av, og spillutvikklere vil heller utvikkle for konsoller som de faktisk får solgt spill til. X360 vs. PS3 10 mill potensielle kunder vs. 1 mill potensielle kunder.... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Never mind mars eller september. PS3 er for fancy og dyr for min lommebok. Regner med Xbox360 og Wii vil herje i mellomtiden. Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dumt for Sony dette... for hvis dette skjer så blir det Xbox360 på meg! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Er absolutt ikke overrasket, er nesten sånn at jeg er overrasket hvis den plutselig lanseres i Mars. Man vet aldri med Sony, som nå er virkelig ute og kjører Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Herregud da folkens? Når skal dere begynne å ikke ta alt for god fisk? PS3 delayed in Europe until September 07?Wednesday 13-Dec-2006 11:07 AM Source tells CVG that PS3 won't launch in Europe until September 2007 while Sony sticks to March release Sony's head of Worldwide Studios Phil Harrison recently told Official PlayStation Magazine that he wouldn't like to make any definitive statements about the March rollout for PS3. Sony quickly followed that up with a statement re-confirming PS3 is on track for March 2007 across Europe. But speculation of a further delay just won't go away. High placed sources within the industry have already been tipping April as a more realistic launch window the for console. But a source has told CVG that a PS3 delay as far back as September 2007 is now far more likely, pointing the finger of delay at - yes you guessed it - "component shortages". And let's face it, you don't launch a console in summer. When contacted this morning a Sony UK spokesperson told CVG that "We're 100 percent on track for a March release". Kilde Jeg sier ikke at den ikke kan komme til å bli utsatt igjen, men tror ikke dette kommer til å skje. Endret 13. desember 2006 av TCi Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Jau, meiner det er lite vits å lansere ein konsoll som ikkje er noko særleg betre på noko så helt plan, nesten 2 år etterpå. Eg nektar isåfall å betale 5000 kroner for ein 2 år gammal konsoll. @ Mgs: hadde SONY innrømt at det kansje blei enda ei utsettjing i Europa, hadde SONY aksjane stupt, og folk hadde dumpa dei. Såklart dei seier at alt 'er hunky-dory'. Moglegheiten er der. Og me må få lov til å spekulera me òg. Endret 13. desember 2006 av dark by design Lenke til kommentar
morten111340 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) Det blir nok ikke en utsettelse... Men det er litt typisk. Alt jeg har bestillt/forhåndsbestillt blir forsinka. ABSOLUTT alt! Og jeg har forhåndsbestillt og er nr.2 på lista så jeg vil vel si at jeg er 99% sikker på å få en PS3 på release dagen! Typisk SONY hvis den blir forsinka! Endret 13. desember 2006 av morten111340 Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Dumt for Sony dette... for hvis dette skjer så blir det Xbox360 på meg! 7492089[/snapback] Ikkesant. Det er det som kommer til å skje med flere. De kjøper 360 istedetfor PS3. Helt greit for meg Kanskje Microsoft får sikret seg flere exclusives, fordi utviklere/utgivere ikke gidder å gi ut spill til PS3, fordi de ikke er interessert i å gi ut spill i kun Japan og USA Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 (endret) De vil jo selvfølgelig benekte en utesettelse lengst mulig. Endret 13. desember 2006 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har hørt rykter om at Sony går på ræva om PS3 skulle bli en flopp. Aner ikke om de er sanne, men må si at om lanseringen skulle bli på våren/sommeren er sjansen for å få hysteri slik det er rundt wii minimal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg