tomvang Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei Jeg har noen spørsmål ang å koble lyd og bilde fra xbox 360 til surround anlegg: Kan jeg bruke Monster Xbox GLX360 CVA-10 Component Video og optisk, 3.05 meter kabel til å koble de 3 kablene (tv) direkte til LCD tv og optiske (lyden) inn på min kombinerte dvd/reciver/forsterker? Vil dette fungere? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg bruker PC-høyttaler til 360n nå, men klarer ikke helt forklare åssen jeg gjorde det, fordi jeg ikke kan navnene på kablene og pluggene jeg kjøpte. Uansett, da jeg kjøpte de tingene fikk jeg høre av Elkjøp-folka at det ikke kom til å funke så bra, men dette funker som bare f... det! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, du koplar komponent kablane til TVen din, og så køyrer du ein optisk (male <-> male) inn i recieveren din. Gjer akkurat det same sjølv Lenke til kommentar
tomvang Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Noen som har erfaring med Monster Xbox GLX360 CVA-10 Component Video og optisk? Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ja, du koplar komponent kablane til TVen din, og så køyrer du ein optisk (male <-> male) inn i recieveren din.Gjer akkurat det same sjølv 7491951[/snapback] Same here! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Flytter tråden til rett forum. Anbefaler deg å sette deg inn i forumstrukturen. Tråden flyttes! Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Noen som har erfaring med Monster Xbox GLX360 CVA-10 Component Video og optisk? 7492017[/snapback] Har den kabelen og det er bare å gjøre som DBD sier. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg har satt den RØDE og HVITE lyd kabelen fra Xboxen til "lyd inn" på hjemmekino anlegget. Synes det er en vanvittig opplevelse å spille på! Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har satt den RØDE og HVITE lyd kabelen fra Xboxen til "lyd inn" på hjemmekino anlegget. Synes det er en vanvittig opplevelse å spille på! 7494189[/snapback] Men du får ikke ekte surround på denne måten. Det som skjer er at stereo lyden blir bare fordelt på flere høytalere. Det du må gjøre er å koble til via optisk kabel, utgangen finnes på komponentkabel, VGA HD kabel og andvanced RGB scart kabel. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 @ analop: Om du har mulighet for optisk lyd inn på recieveren din ville eg har gjort det så raskt som mulig Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Når vi er inne på Optisk lyd,,,, er det flere som har Optiske kabler liggende fra tidligere, og de ikke passer inn i HD kablen fra MS? Har en VGA kabel og En HD sak, og den optiske kabelen min passer kun i VGA kabelene, Var nede å testet monster sine optiske,,, de passet, men er uaktult prismessig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ja eg har lest at mange sliter med å få festen de optiske kablene, noen skjærer dem til for at de skal henge etc. Lenke til kommentar
tomvang Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Har bestilt meg Monster sin kabel jeg Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg kjøpte nettopp Xbox + Advanced AV/Scart Cable. jeg trodde den hadde en helt vanlig 3.5mm audio plugg, men isteden var det en sånn avansert firkantet sak på pluggen man skal plugge audio inn i . Jeg har en rød og hvit "hull" på forsterkeren, som er en drittbillig jvc cd-spiller (men det funker). Hvor får jeg kjøpt kabel med en rød og hvit ende, og i tillegg en sånn "analog xbox firkantet plugg" på andre siden ? Lenke til kommentar
tomvang Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg kjøpte nettopp Xbox + Advanced AV/Scart Cable.jeg trodde den hadde en helt vanlig 3.5mm audio plugg, men isteden var det en sånn avansert firkantet sak på pluggen man skal plugge audio inn i . Jeg har en rød og hvit "hull" på forsterkeren, som er en drittbillig jvc cd-spiller (men det funker). Hvor får jeg kjøpt kabel med en rød og hvit ende, og i tillegg en sånn "analog xbox firkantet plugg" på andre siden ? 7506441[/snapback] Sjekk komplett.no tror du finner det meste av kabler det. Lenke til kommentar
sageman Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg bruker både de analoge og den otiske tilkoblingen, de analoge når jeg streamer musikk fra data'n og den optiske ved spill og film. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor sånn har eg det og det virker utmerket Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Ja eg har lest at mange sliter med å få festen de optiske kablene, noen skjærer dem til for at de skal henge etc. hmm. Har noe noen link til dette?? Har fått det samme problemet skjønner du. Har prøvd å søke en stund på google men finner ikke noe om det... Lenke til kommentar
Zoxom Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har også 1 spørsmål om surround til xbox, dette er kanskje ikke helt om hjemmekino, men; Jeg har Logitech X-540, det er 5.1 surround anlegg. Jeg skal koble det til xboxen min, og jeg fikk med en kabel som er "til spill konsoller" , så er det noen som vet om jeg da får 5.1 surround? Det er en side av kabelen med rød/hvit utgang (tror jeg, har ikke kabelen her) og den andre siden har bare en grønn( det er bare innganger til kabler på begge sider). Dette er anlegget: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327538 Glad for svar! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Xboxen min sin (lul) optiske port er ødelagt I miss my surround sound. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå