Brakara Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ser ut som det endelig er offisielt: http://www.next-gen.biz/index.php?option=c...d=4381&Itemid=2 Lenke til kommentar
Phoenixs Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dette lover ikke godt for pc versjonen. Jeg frykter konsoll lignende kontroller. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Slapp av. Spillet har vært under utvikling såpess lenge til PC at jeg tror ikke de forandrer noe særlig på PC versjonen nå Værre å spille på en konsoll med wannabe-PC kontroller enn en PC med wannabe-konsoll kontroller! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hvorfor skulle det ikke love godt for PC versjonen? Er helst spill som starter til konsoll og så PC som får ræva kontroller. Men lurer litt på hvordan dette vil fungere, er mest vandt med wow og det ville gått dårlig på konsoll tror jeg Edit: Pokker ta deg lakus! Endret 12. desember 2006 av Ghaundan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dette har eg da vist lenge Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Bra. Det betyr vel at det vil gå ann å bruke 360 kontrollen på PC også, og hack&slash funker generelt best med håndkontroll. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Interessant. Nå gjenstår det å se om X360 spillerne kommer til å spille på samme servere som PC eierne. Og hvordan de har tenkt man skal spille det, med mus og tastatur til xbox sammen med håndkontroll eller kun håndkontrollen. Hvordan da kommunikasjon fungerer, evt. via voicechat? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 vil det vere noe måneds avgift på dette foresten? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 PC versjonen vil ihvertfall garantert ha månedsavgift. Man kan bare anta og spekulere at de vil ta en månedsavgift i tillegg til Xbox Live avgiften på X360... Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) North Carolina based FunCom?? Uansett har en konsoll versjon ligget i lufta siden "dag 1". 50% av utviklerne spiller visst med pad. Uansett reises jo endel spørsmål i denne forbindelse... Chat, Server o.l. Ja det finnes tastatur til 360, men det er absolutt ikke vanlig. Skal vi vente ganske fåmælte 360-spillere, eller baserer de seg enda mer nå på voice...? Vil det bli dedikerte 360-servere? Endret 12. desember 2006 av maanemann Lenke til kommentar
Heales Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Funcom vil vel annonsere mer om dette snart vil jeg tro. Blir veldig spennende å se om det blir felles servere for PC- og 360-spillere. Endret 12. desember 2006 av Heales Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Herlig nyhet! Har fulgt en del med på dette spillet, men med den PC'en jeg har, er jeg ikke i nærheten av å kunne kjøre spillet en gang. Helt topp at det kommer på 360 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Herlig nyhet! Har fulgt en del med på dette spillet, men med den PC'en jeg har, er jeg ikke i nærheten av å kunne kjøre spillet en gang. Helt topp at det kommer på 360 Agreed Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) kan se for meg at det blir kaotisk med alle stemmene, i samle områder alà uten for AH, i wow. Hvis det primært brukes voice i 360versjonen Endret 12. desember 2006 av Power-Z Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hadde vært kult om det støttet Live Anywhere, altså cross-platform spilling. Endret 12. desember 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 OJ! PLUTSELIG ble Age of Conan litt mer spennende, merkelig det Ser foresten at jeg har vært litt dårlig til å følge med, i tilfeller som Assassian's Creed var jeg bare "pfft, viste jeg da vel", men dette var helt sjokk Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Dette er positivt. Funcom vil nå en ny gruppe spillere ved å porte Conan til 360-en. Og da øker jo inntjeningspotensialet deretter. Vil være interessant å se hvordan Funcom løser problemet med patching av spillet. Hva med de som har en 360 uten harddisk? Kanskje en harddisk vil være et requirement bak på boksen? Endret 12. desember 2006 av djorgen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Håper dette spillet selger bra, så Fun Com kan holde på i mange år til med å lage spill.(Ja, jeg regner med at FC har ganske solid økonomi allerede, men alikevel..) Er ikke akkurat gigantisk, spillindustrien i Norge. Godt mulig jeg skaffer meg dette til X360 og, ser lovende ut. Endret 12. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Dette er positivt. Funcom vil nå en ny gruppe spillere ved å porte Conan til 360-en. Og da øker jo inntjeningspotensialet deretter. Vil være interessant å se hvordan Funcom løser problemet med patching av spillet. Hva med de som har en 360 uten harddisk? Kanskje en harddisk vil være et requirement bak på boksen? 7486793[/snapback] En harddisk vil vel være påkrevd for spillet uansett. Er vel ingen som gidder å starte en ny character for hver gang man skal spille? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 En harddisk vil vel være påkrevd for spillet uansett. Er vel ingen som gidder å starte en ny character for hver gang man skal spille? 7486920[/snapback] Vedr. lagring av spillerkarakterer, så gjøres dette på serveren. Så akkurat DET vil ikke være noe problem. Men andre nedlastinger, som nødvendig patching av spillet, vil jo trenge litt plass på boxen. Så ja, mest sannsynlig MÅ man ha en harddisk for å spille AoC på 360-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå